Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pendragon

Donateur
zijn wielen zitten ook net niet in z'n wielkasten, daarom vind ik het juist zo mooi!

Echt niet? Als ik zijn foto zo zie (en die ik laatst zag van de VW show) dan lijkt het toch wel dat ze in de kast zitten. Als het niet zo is, dan mijn excuses voor s-line. Maar goed, maar weer on-topic, dit gaat over jou mooie auto, niet die van s-line of die van mij :) Ik ben heel benieuwd hoe de bling-bling zullen staan onder je auto!

• Leuk
Waarderingen: CDK

Der Einser

Forumguru
Foto-B7NHASFS.jpg

Het valt welmee hoor in de kassen. Gewoon netjes verlaagd hoor!!

En Corne: tuurlijk kan ie nog lager,.. tal van mogelijkheden zijn er nog. :D

ps: Je laat er geen gras over groeien zeg,... meteen al posten op het web dat je nieuwe wheels hebt :thumbsup:

Pendragon

Donateur
Zo van de zijkant lijkt het goed, in s-line z'n avatar lijkt het aan de achterkant toch in de kast te zitten, maar goed, ik wil dit topic niet verder vervuilen. Het is s-line z'n trots en daar gaat het om.

CDK

Forumguru
Ik weet dat ik me hier niet hoef te verantwoorden, maar ik heb een 'klik' met Skoda gekregen. En wat betreft Porsche..., daar heb ik niets mee, zelfs aan een Panamera heb ik niets qua ruimte, voor mij geen Porsche dus, mocht ik ooit de Lotto én de Staatsloterij winnen, waar ik beide niet in meespeel, zou mijn keuze vallen op een Audi S8 maar in de uitvoering die ik zou wensen is die gewoon ruim €100.000,- duurder dan mijn huidige blik op wielen....... No way dat dat gaat gebeuren dus, maar ja zo heb je altijd wat te wensen / te dromen......

Laatst bewerkt:

andrehj

Forumguru
Mooie wielen, maar ik ben blij dat ik ze niet onder m'n auto hoef...:nailbiting:
Overigens zat ik mij af te vragen of er voor 19" in een S2 maat überhaupt wel winterbanden te koop zijn, maar dat valt mee, je hebt nog best keus, en niet uit de minste merken:
  • Dunlop SP Winter Sport 3D 225/35 R19 88 W XL
  • Michelin Pilot Alpin PA4 225/35 R19 88 W XL
  • Pirelli Sottozero 225/35 R19 88 V XL
Maar kom jij met die lastindex van 88 wel weg? Dat lijkt me aardig krap, zeker gezien het feit dan mijn veel lichtere 1.8TSI af-fabriek al met 94 was uitgerust.

CDK

Forumguru
@andrehj, dankjewel :) ja hoor m'n pilot super sports van Michelin die ik als zomerband heb heeft ook lastindex 88 dus dat gaat best goed komen :)

VWim

Forumguru
Ik denk toch dat het volgens de officiële cijfers niet goed komt.
KW zet dat de max aslast voor 1200 kg en achter 1250 kg is. Dat betekent voor 600kg per band en achter 625 kg per band. De loadindex zou dan 92 moeten zijn wat neerkomt op 630kg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan