Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor haha:-P. @Corné de Kluijver dat is idd zo. Nu vind ik het model van de velg echt heel erg gaaf. Het zit hem dus in de kleur. Maar ieder zijn eigen smaak gelukkig, anders zouden we allemaal hetzelfde rijden/hebben. Overigens die update uit china vandaan besteld. Ze zullen halverwege komende week wel in huis zijn verwacht ik. Status is al verzonden :thumbsup:

• Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Hahahahahaha, ja Corne wordt je Superb gewoon even een hoerensloep genoemd.
Bij de eerstvolgende meeting ga jij verplicht mee de autobahn op Mike........zodat wij nog weken om jouw nep RS kunnen lachen :)
All Show no Go wordt dat dan voor de O1
En geloof me.......wij zijn stukken sneller dan dat laffe Golfje 5 GTI dat jou niet kon volgen...:tongue:
Maareh, ik vind de kleur ook minder eerlijk gezegd, heeft je Superb niet nodig Corne

p.s lees nu pas dat dit niet het forumlid vs forumlid afzeiktopic is, sorry Mike ;)

Laatst bewerkt:

Desperado

Forumguru
Slijmbalmodus aan; wat een prachtige wagen, helemaal perfect. Slijnmbalmodus uit.
Nou alleen dat stuur nog ;)

• Leuk
@Luuk Thijssen, dat jullie sneller zijn geloof ik best wel. De autobahn ga ik graag mee op. Heb niet te klagen immers. Wat betreft het all show no go dat valt best reuze mee. Heb gelukkig een mede forumlid hier die weet dat er zeker wel een go in zit :D

s-line

Forumguru
De Velgen zilvergrijs/Blackchrome maken en de remklauwen goud! Zou nog veel mooier zijn!;)
(En een paar platte bandjes!):maakmegek:

• Leuk

Petrolhead

Forumguru
Ik vind de S2 sedan niet mooi, ik vind booskijkers zo 2008, ik vind gouden velgen niet mooi, ik vind bruin niet mooi.....

Maar deze combinatie ziet er echt ge-wel-dig uit Corné! :yeehaa:

• Leuk

s-line

Forumguru
Er zal bij zo'n luxe/full options uitvoering toch ook wel een knopje voor zitten om ze dicht te doen? Kijk eens in de deuren!:pieker:

• Leuk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan