Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Echt een super auto @Corné de Kluijver De velgen zijn echt top! Glimmen zeg de auto! Zelf gedaan ???????????? Of krijg je bij je Nilfisk ook een vriendin voor het betere foam werk
Voor zover ik weet zit dat niet bij de prijs in @ertromp maar je weet nooit
Ik heb'm gewoon met het handje gewassen en afgezeemd en daarna nog na behandeld met wassen zonder water van SmartWax icm een zachte microvezeldoek, dan heb je weer een mooie glans en blijven de waterdruppeltjes er weer zo mooi op liggen
Mooie auto Corné. Geen fan van de velgenkleur maar het staat en de auto is helemaal af. Benieuwd bij meeting. Kan ik met jou meerijden? (mocht mijne er niet zijn hahah)
Yep en met mijn 1,73 ook nog eens lekker ruim :-) Dus mooi als het kan, nog mooier als ik zelf met mijn Skoda mag rijden. Maar ik reken er niet op (dan is teleurstelling niet al te groot)
nou..... als ik kijk hoe land ik nu met de tuinslang bezig ben.... in die tijd loopt ook mijn badkuip vol, dus dat zou zo maar eens kunnen kloppen in mijn geval
Dan ga ik wel lekker in een echte Superb zitten bij @s-line... Is ten minste een station en niet een halve auto.... Blablabla.... (lijkt wel een ander topic)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.