Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Wel dit word geen ritje in de kofferbak ook meer ( te luxe ) mag van geluk spreken als het ritje trekhaak word.....

• Leuk
Waarderingen: CDK

Desperado

Forumguru
Ik vond mijn opmerking helemaal ontopic. Ging toch echt over de SuperBee :lezen:
Ik reken erop dat ik nergens op hoef rekenen :deuk:

Cordoba

Forumguru
SmartWax = QuickDetailer van Meguairs?

Product van Chemical Guys. Meguiars koop je, als je echt niet meer weet wat je met je geld moet (oftewel te duur voor wat het is, en vaak ook niet het beste product).
Wassen zonder water, of hoe je het noemt is een product dat niet echt bedoeld is om een echt vuile auto te wassen, maar meer voor noodgevallen. Vergelijkbare producten zijn er ook van andere fabrikanten, maar al die producten geven een hogere kans op swirls dan normaal (volgens de regels der kunst) wassen van een auto. In het algemeen: hoe donkerder de kleur van de lak, hoe groter de kans dat swirls ook echt opvallen (bij een witte of zilvergrijze auto, is het bijna niet te zien).

CDK

Forumguru
Hij heeft vast een dag en tijd in gedachten voor zijn 10.000e bericht. Dat wordt waarschijnlijk niet zomaar een opmerking uit de losse pols.
Beste leden, hier is dan bericht nummer 10.000 :sterretjes: @henriz heeft mij zoals hierboven te lezen is op een idee gebracht......, eerst wilde ik het jullie nog niet vertellen......, maar........, bij deze een sneak preview, op 6 september in Nuenen op de meeting bij VAG Techniek is alles als het goed is ingebouwd en in real life te bekijken...... :jaja:
Mijn auto staat momenteel bij TVS Engineering / DSG Dokter in Varsseveld voor een Stage III tuning, er wordt een Rotrex C38-71 compressor opgeschroefd die op lage druk zal komen te draaien, hieronder wat plaatjes van de kit welke momenteel of de Facebook pagina van TVS staat, diverse onderdelen zoals de uitlaatspruitstukken en de bracket voor de compressor zijn maatwerk en speciaal voor mijn auto ontworpen.

Greetz Corné

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Nou gefeliciteerd met je 10000 ste . En nog meer gefeliciteerd met deze perfecte bekendmaking . Geniet ervan vandaag (klein beetje jarig gevoel :deuk:)

• Leuk

Ridley

Forumguru
Ik moet toch iets gaan regelen met die bruiloft op 6 september, zodat ik toch nog even langs kan wippen in Nuenen....

• Leuk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan