Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

___JC___

Forumguru
Inhouden lukt aardig hoor...maar de verleiding is wel erg groot om ff te checken of al die paarden nog onder de kap zitten. :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Geweldig project @Corné de Kluijver :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Zelf de auto mogen zien daar in Varsseveld en ze gebruiken toppie materialen daar en het wordt met de grootste zorg uitgevoerd.
Ben reuze benieuwd naar je praktijkervaringen straks maar de cijfers laten een echt Autobahn monster zien!
En nog gefeliciteerd met de 10.000 berichten een leuk moment zo om het te presenteren :D

Petrolhead

Forumguru
Corné bekijkende de laatste anderhalf jaar blijft ie bezig met zn SuperB. (vrijwel allemaal aanpassingen waar ik van kan genieten als liefhebber) :thumbsup:
Wat ik me afvraag Corné, je bent nog lang niet aan je pensioen toe, wat gaat de stap na de compressor worden?
Met de SuperB zit je dan wel bovenaan de ladder van aanpassingen denk ik.
Ik bedoel, deze wagen afrijden tot je pensioen gaat je zeker niet lukken, voor die tijd gaat het allang weer kriebelen...:D

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Petrolhead, dankjewel voor de complimenten, deze auto wil ik als het enigszins kan als hobby auto er bij houden, maar de tijd zal het leren, mijn vrouw heeft nog ideeën genoeg, pas nog een mailtje van haar voor de gein doorgestuurd naar een forumlid, daarin stond o.a. ramen tinten, air ride en een uitlaatsysteem met een op afstand bedienbaar kleppen systeem, er kunnen dus nog genoeg modificaties gebeuren, onderaan stond trouwens een nieuwe citigo, maar dan zouden alle bovenstaande opties komen vervallen....., dat vond ik dan weer geen goed idee ;)

greetz Corné

CDK

Forumguru
@dirkie996 ramen tinten gaat gebeuren van zodra ik de auto terug heb, de rest staat bij mij op een laag pitje, heeft wel een fun factor, maar weegt bij mij niet zwaar, dit jaar sowieso niet meer ;)
Maar je mag mij altijd op ideeën proberen te brengen hoor :jaja:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan