Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
@Noord26, Die big brakes komen er op als de huidige versleten zijn :jaja: maar is niet noodzakelijk voor deze stage, er zitten namelijk al flinke remmen onder :jaja:

Cordoba

Forumguru
Gezien de steeds toenemende power, kun je wellicht ook eens het behalen van een vliegbrevet overwegen. Dan is de sky pas echt the limit ;)

Dat zie ik toch anders: na het behalen van een vliegbrevet, vervalt ook die grens, zolang ie het met alleen een rijbewijs moet doen geldt wel 'de sky is the limit' :D

Cordoba

Forumguru
@Blackokkie2, er stond NIEUWE Citigo Sport ;) geen optie dus..... :deuk:

Van wanneer was dat lijstje? Als dat van 2 jaar terug is, klopt het toch? ;)

Overigens mooie aanpassingen Corné. Die plaat waar TVS uit is gestanst: is die gelaserd, gestansd, of met plasma snijden gemaakt? (er zijn meer opties, maar minder waarschijnlijk)

Hadden ze niet op de onderdelen de tekst 'voor de 10.000e post van Corné op het Skodaforum' kunnen zetten? :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Cordoba, Op de poulie is het gelaserd, de bracket is plasma gesneden ;) om wat meer ruimte te creëeren aangezien het allemaal wat krap was en ik een grotere compressor als standaard gemonteerd wilde hebben ;)

CDK

Forumguru
@Desperado, vermogenstoename met ruim 100pk gaat zeker een hogere topsnelheid opleveren, maar dat vind ik niet zo spannend, het is vooral de extra power bij een tussenacceleratie die ik 'wel lekker' vind ;)

RogerS

Forumguru
Ha Corné leuk dat je je upgrade nu wereldkundig maakt. Maar staat de auto nu continue bij TVS Engineering? Zoals je weet heb ik je auto al 16-06 bij TVS Engineering zien staan toen mijn 1.8 je getuned werd.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik heb'm de dag voor jou weggebracht @RogerS, omdat alles op maat gemaakt wordt en er een compacte bracket ontwikkelt moest worden moest er eerst gemeten worden en getekend, daarna fabricage etc. Ik woon niet bepaald in de buurt, dus om heen en weer rijden te voorkomen (heb daar geen tijd voor) heb ik'm daar laten staan ;) En we hebben nog een auto dus heb'm eigenlijk niet nodig :bloos: anders had hij daar niet zo lang gestaan hoor :) maar we zitten nu in de software fase, aankomend weekend zou ik al kunnen proefrijden, maar nu ontbreekt me de tijd..... druk druk druk, in augustus haal ik'm op! Vol verwachting klopt mijn hart :)

CDK

Forumguru
Nee hoor @eddiea, dat zie je goed, een goede pk / Nm verhouding is onontbeerlijk ;) maar er komt ook zo'n 100Nm bij ;)

CDK

Forumguru
Het verloopt gaat in opbouw niet heel veel verschillen met OEM omdat die compressor continue meedraait omdat deze op toerental meedraait.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan