Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

blauwkeut

Forumguru
Knappe bak Corné. Niet zo'n fan van de velgen maar da's natuurlijk persoonlijk. Motorisch ga je er wel op vooruit. Dat moet nogal wat geven als je die op zijn staart trapt :)
De 6e rondritjes verkopen, is dat geen idee? :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

Rosinfield

† In Memoriam
nee Corne, ik bedoel natuurlijk dan ook een leuk kistje kopen. Maar dat gaat wellicht ook jouw budget te boven ;)

• Leuk

Noord26

Forumguru
Wat zijn de verwachtingen van TVS zelf qua vermogen/koppel. Ze installeren er niet veel neem ik aan?

#hoelangrijdtjenogmetdiebakvoordathijtekoopkomt?

CDK

Forumguru
@Noord26 check m'n Facebook ;) 't is een stage III bij een VW R36 zou dat 425pk en 470Nm zijn, bij mijn Skoda wellicht iets lager omdat het blok op diverse punten verschilt van de R36 ;) maar in elk geval genoeg om rap van z'n plaats te komen!

#neehijkomtniettekoop!!!!!

Blackokkie2

Forumguru
En als je nou een Citigo van 2 jaar oud koopt voor vrouwlief, dan blijven er nog wat centjes over voor modificatie.

• Leuk

Joske

Forumguru
"Nog harder werken"

...

Hij moet er ook nog van kunnen genieten é... ;)

Je hebt maar 1 lichaam, moet je zorg voor dragen.

(wie heeft me dat ook weer gezegd :pieker: ;) ;) )

Noord26

Forumguru
Gezien de steeds toenemende power, kun je wellicht ook eens het behalen van een vliegbrevet overwegen. Dan is de sky pas echt the limit ;)

Ik zou toch serieus denken aan een upgrade van de remmen. Als het niet meteen ook schijven zijn, minimaal een set betere/degelijkere blokjes als wat er standaard op geleverd wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan