Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

030

Forumguru
Waaaay overdone en niet passend op een Superb imho.

Dikke upgrade btw, zat de foto ook al ergens op Facebook voorbij komen. Geen idee via wie of wat trouwens. :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Dankjewel @Rene C, vooral mijn vrouw hoopt dat die schade beperkt blijft ;) ik zou het er zelf nog wel voor over hebben :)

RefleCs

Forumguru
Eigelijk zou je dan een voor en na ervaring moeten maken. Dan heb je helemaal een leuk verhaal.

• Leuk

LT83

Forumguru
Hey Corne,

Kijk dat zijn de leuke updates!! Erg benieuwd naar het geluid van de V6 met compressor.
Moeten op 6 sept. maar even een stukje rijden niet ;)

LT83

Forumguru
Haha we kunnen hem in alle vroegte ook goed testen op de autobahn natuurlijk......kun jij mij van de linkerbaan drukken :)
Wanneer ga je hem eigenlijk ophalen Corne?

• Leuk

CDK

Forumguru
Nou dat wegdrukken zal wel los lopen, eerst zien en dan geloven zeg maar ;)
Ik hoop dat ik het 2e weekend van augustus kan inpassen, maar ik kom om van het werk ivm de vakantie periode, dus het kan best nog richting het einde van de maand worden, ze hebben aangeboden om hem thuis af te leveren en met de trein terug naar Varsseveld te gaan, maar dat wil ik niet :)

CDK

Forumguru
@Joske, dat doen ze toch wel hoor, zou niet best zijn als ik hem kon ophalen zonder dat hij ingereden was en op maat afgesteld ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan