Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vanenkelen

Forumguru
Had je 10.000e topic even gemist... Maar dit is een leuk cadeautje voor jezelf :thumbsup:.

Ben benieuwd hoe het gaat bevallen en heb nu helemaal zin in de 6e! Dit is toch wel heel bijzonder! Congratz!

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Dankjewel @Vanenkelen, momenteel zijn ze bezig met de finetuning en de afwerking, afrondende fase zogezegd. Nu nog tijd zien vrij te maken om hem op te gaan halen.... #drukdrukdruk

dirkkroneman

Forumguru
Hè jammer! :tongue: Had ik hem stiekem nog ff ergens kunnen knijpen, anders is het niet leuk meer als ik in de buurt rijd :(

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Vanenkelen, eigen zaak, vakantie tijd, dus in m'n eentje de kar trekken om de klanten tevreden te houden...., momenteel is het erg bizar, maar tot half september ff bikkelen dus komt wel goed! Maar als ik een gaatje heb of denk te hebben dan sta ik in Varsseveld hoor, reken daar maar op!! ;)

Vanenkelen

Forumguru
Maak je er toch een "klantevenementje" van. Nodig je een paar auto/techniek liefhebbers onder je klanten uit, die laat je entertainen door de mannen van TVS en jij pakt even de tijd om je auto in ontvangst te nemen. Daarna neem je je klanten nog mee een rondje over het industrieterrein en iedereen blij :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan