Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
ZONDER flits dan é @Desperado

anders denkt ie nog een brief in de bus te krijgen naderhand :D
In NL werken ze (meestal) niet meer met zichtbare flits, dus dan zijn die fanmails van Justitie echt een verrassing.

Ik dacht dat je 'm allang thuis had staan Corné, veel plezier, en je hebt dan nog precies een week om alles te poetsen voor de meeting. Misschien mag je zondag meedoen in R'dam met de cityrace, kan iedereen komen kijken.

CDK

Forumguru
Ben weer thuis, het rijd fenomenaal, bedankt voor jullie support, ben totaal versleten, heb in de laatste 44 uur 2.5 uur geslapen, dus vergeef me dat ik naar bed ga ;) zal dit weekend eens een acceleratie filmpje proberen te uploaden. Qua Skoda beleving is het een dikke WOOW factor in elk geval :jaja:

Cordoba

Forumguru
Fraai filmpje Mark. Ik zat vooral te luisteren: het geluid klinkt enigzins bekend, maar het is geen Volvo-roffel, geen V-8 gebrul, en ook niet de stilte van een doorsnee V-6. Door het filmpje wist ik het ineens: het geluid heeft wat weg van een 911 zoals je die op circuits ziet/hoort rijden.

CDK

Forumguru
Dat heb je mooi gedaan @Antera!!!!!! Je lijkt Tita Tovenaar wel hoe je dat filmpje in elkaar gezet heb als ik het vergelijk met de originele versie! #ikmoetnogveelleren ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan