Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het filmpje ziet er :thumbsup: uit. Dat wordt niet meer racen met je over de A15 @Corné de Kluijver, dat geweld hou ik niet bij haha. Gisteren overigens wel een bmw met een 6 cylinder moeilijk gemaakt, op de snelweg met acceleren hield die het niet bij, ook bij het daarna opvolgende verkeerslichtsprint was het helaas jammer voor hem. Staan we 1 verkeerslicht verder te wachten gebaart ie doe je raam even open. Ik doe hem dus open, vraagt die eerst is het een benzine of diesel? Ik zo benzine, oww dikke 2,5 liter zeker? Zeg nee hoor gewoon een 1800tje,zegt die man met een turbo zeker, ja dat wel. Hij loopt goed zegt die, echt rap. Ik maak geen kans met mijn zes in lijn hahaha.
 

LT83

Forumguru
Goed om te horen dat je helemaal tevreden bent Corne. Op het filmpje is het lastig te zien hoe snel hij nu daadwerkelijk is geworden, een 100-250 filmpje zou wel leuk zijn :) Maar geloof meteen dat hij goed van zn plek komt en door blijft rammen :tongue:
 

Basgoor

Banned
Proef van mijnheer Kluijver niet echt laaiende enthousiasme. Geluid kan wellicht wel wat worden aangepast dmv uitlaatsysteem, vind de wagen afgaand op het filmpje niet spectaculair klinken. Wellicht door de opname. Rs 2 klinkt heftiger IRL
 

CDK

Forumguru
@Basgoor, dat ben ik wel hoor, maar mijn probleem is dat ik ook 'laaiend' vermoeid ben, ik ben dik en DIK tevreden, zelfs bij 200km/h krijg ik nog een duw in m'n rug bij het vloeren van het gaspedaal :) dikke prima dus!!
En die sound mmwaah daar kan ik goed mee leven hoor, klinkt heerlijk!
 

CDK

Forumguru
@Import Yeti, uiteraard is dit project volledig op de bank afgesteld en ik heb al diverse screenshots en 1 uitdraai, maar daar hecht ik nog geen waarde aan, na 1000km moet ik terug voor een check up en dan volgt er nog een finetuning, die uiteindelijke uitdraai zal ik hier posten én de uitdraai van VAG Techniek, eens kijken of er nog verschil in die 2 banken zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan