Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
@Corné de Kluijver grafieken van TVS en Vagtechniek zijn vergelijkbaar?
Martin moet je even leren kennen, kan soms in eerste instantie een wat verkeerde indruk geven, zeker als je 'm niet kent. Als ie weet dat je het kan hebben, kun je soms ook mooie opmerkingen van 'm krijgen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
dankjewel voor de complimenten, het rijden is een waar genot en die grafiek.... ja daar is inderdaad niets mis mee dacht ik zo :D

CDK

Forumguru
@louigi op beide dagen van rollen zat er 102 octaan in de tank, op het moment van diagnose stellen en brandstofpomp vervangen half om half met 98, niet dat dat er iets toe doet denk ik maar ter info.

EdK

Forumguru
Ja netjes maar alleen die zwarte velgen is echt niet meer van deze dag hoor.......
Zoveel tijd ( eigen woorden ) en niet 1o minuten per velg over om ze in de juiste kleur te spuiten....

• Leuk

bobbl

Forumguru
Wauw!!, wat een powerrrr! lekker hoor, wil graag een keer naast je zitten in de SuperB!! ff die power voelen.....

• Leuk

Petrolhead

Forumguru
Eindelijk zoals het hoort!
Dan maar van de nood een deugd maken en nu lekker in je SuperB gaan rijden ipv je auto vd zaak? :pieker:

• Leuk

LT83

Forumguru
Ziet er netjes uit Corne, goed om te horen dat alles in orde is nu!
Zeer strakke vermogensopbouw en hij blijft mooi stijgen , zal rijden als een atmosferisch blok qua karakter.
Persoonlijk had ik bij deze setup voor wat meer koppel tussen de 2500 en 5000 toeren gegaan, puur op souplesse zal hij nu (mede door het gewicht) niet extreem rap zijn. Maar ik weet je overwegingen waarom je dit niet gedaan hebt en daar is ook wat voor te zeggen ;)
Have fun en hou hem heel ;)

• Leuk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan