Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
wat kan je toch lekker spijkers op laag water zoeken @s-line :deuk:

Natuurlijk gaan ze die belofte waar maken, hoe vaak moet ik het nog zeggen? Kreeg het zaterdag direct al zwart op wit!
En voor mensen zoals jij ga ik nog eens langs VAG Techniek voor een dyno run zodat ik niet later te horen krijg 'bij je eigen tuner haal je altijd het beloofde vermogen' ;)

P.s. die borgclips heb ik gevonden hoor :fool:

CDK

Forumguru
ik had ze er zelf afgehaald en in tape gedaan en op m'n koelkast in een asbak gelegd......, maar als je hoofd je in de steek laat...... :bloos:

LT83

Forumguru
Achja, het is natuurlijk nooit leuk om minder pk's te zien verschijnen dan op gehoopt. Maar zoals Corne aangeeft, eerst maar eens de finetuning afwachten. Als hij hierna op BP98 nog steeds onder de 400pk blijft zal Corne wel minder blij zijn, maar dat is speculeren.
Denk trouwens dat ze bij TVS dan wel verder zoeken, als je Corne teleurgesteld hebt gezien weet je wel wat ik bedoel :)
Geintje he Corne :tongue:

LT83

Forumguru
385 of 400 pk. Verschil merk je nauwelijks in de praktijk. Met 385 ben je echt al 'king of the road'.
Klopt Chris, maar als de Superb van Corne, zoals hij aangeeft, vanaf 5500 toeren nog door moet blijven versnellen geeft dit natuurlijk ook wel een andere beleving. Voor je gevoel trekt hij dan net even lekkerder door, ookal heb je het maar over 25 pk op 400 zegmaar

CDK

Forumguru
@Luuk Thijssen hahaha was het zo erg? Ik ben nogal uitgesproken en direct soms :bloos: Martin kwam ook direct naar me toe om te zeggen dat de run nog een keertje overgedaan zou worden en dan wél tot aan de toerenbegrenzer... ;)

Vanenkelen

Forumguru
@Luuk Thijssen hahaha was het zo erg? Ik ben nogal uitgesproken en direct soms :bloos: Martin kwam ook direct naar me toe om te zeggen dat de run nog een keertje overgedaan zou worden en dan wél tot aan de toerenbegrenzer... ;)
Mwah.... Je begon wat nors te kijken, zei iets over toerenbegrenzer... Stormde de ruimte in en kwam daarna terug en riep: "ik ben echt not amused...#¥&*#%+". Hahaha ;) :-)

s-line

Forumguru
Ze hebben de auto toch lang genoeg gehad daar en zelfs meegereden tijdelijk, ook naar vw-base.Ik zou als bedrijf zijnde toch zorgen dat hij al 400 pk zou hebben als de klant hem komt halen. Om hem tevreden te houden en zeker als hij een prominent lid is van een bepaald forum!:D

Joske

Forumguru
het was toch allemaal snel in kannen en kruiken bij Vag Techniek om even een nieuwe run te doen met deze keer wél pedal to the metal! :D

Desperado

Forumguru
Die was ook op de 6e. :deuk:
Maar zoals al bekend, ik had andere dingen, dus al had ik een Skoda, dan had ik het nog gemist :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan