Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

VEEJAY

Forumguru
Ha die Corne, wegens omstandigheden dit hele draadje gemist. :koffie:

Gaaf man! :rockon: Niet normaal wat je gedaan hebt met je bolide. Denk dat TVS zat ervaring heeft met die Vag 6 cylinder blokken (VR6?) dus dat zit wel goed. Mooi dat er weer een stage 3 Skoda op het forum is. :cheer:

Ik zat mee te koekeloeren op de meeting bij Vagtechniek en las iets over 385pk, ik dacht typo dat moet waarschijnlijk 285 pk zijn. Niet dus :-))

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Ik ben ook benieuwd of ze met "fine tuning"
35 of 40 pk erbij kunnen toveren.
Het rij plezier zal best een dikke prima zijn maar als ze 400/425 pk beloven, vind ik het nu tegen vallen. Maar dat is mijn bescheiden mening. En verder een leuk project zo!( en zonder eind nu):D;)

Mk4

Senior Member
Dat je King of the road bent met 385pk en 400nm? Vergeleken met mij wel maar zie dat alle merken weonaardig aan de pk's sleutelen

CDK

Forumguru
@s-line, we gaan het zien en meemaken, het afvlakken bij 5500rpm mag niet, dus daar gaat aan gesleuteld worden, als men zegt dat op RON 98 400pk of meer gehaald moet kunnen worden dan moet ik dat ook gewoon halen ;) of ik dat verschil ga voelen valt te betwijfelen zoals @sitechris al terecht opmerkte, maar daar gaat het hier niet om :)

Joske

Forumguru
yup, denk ik ook!

daarom is zo een keertje een dyno-run tussendoor echt wel een goede maatstaf voor de "gezondheid" van de motor, zeker als je dan tot stage 4 gaat tunen.. Kan zo maar de voorbode van een aankomend/verergerend mankement zijn!

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Het is natuurlijk zo dat als je ergens voor gaat en als ze het een en ander beloven/ beweren, en als dat dan niet gehaald wordt zou ik er behoorlijk ziek van zijn. Het kost immers zat.
Ik hoop in ieder geval dat ze bij tvs hun best voor je doen. (In het vorig leven hadden ze hun naam niet echt mee.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan