Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even offtopic nog dan :tongue: denk zelfs dat @Corné de Kluijver menig automobilist bij het verkeerslicht ook moeilijk kan maken met zijn zweed zonder trailer erachter. Heb zo hier ook menig sprints gezien waarbij een personenwagen het glansrijk verloor van een vrachtwaggel :thumbsup:
Nu weer ontopic:

Wanneer ga je richting TVS voor je check up?

CDK

Forumguru
@Mike (Skoda 1.8T), ben de hele week nog nog niet voor 22.00 thuis 's avonds, om te huilen dus :( ik weet echt niet wanneer ik terug ga, misschien ga ik ze maar vragen om hem thuis op te halen en weer thuis te laten bezorgen, ik kom momenteel 3 dagen te kort per week.....

CDK

Forumguru
Momenteel heb ik door omstandigheden meer vrije tijd da(m)n ooit, dus ben ik dan eindelijk terug geweest bij TVS, full check gedaan, dyno run gedaan, conclusie tijdens het loggen door Ronald Logmans :D was dat de prestatie op de bank bij VAG Techniek te wensen over liet door een brandstofpomp die te kort schoot, boven in de toeren viel de druk weg, dit is opgelost met een andere upgrade brandstofpomp, de motor loopt als een zonnetje en de paardjes staan weer op stal, omdat er op dit forum ook sceptici zijn :tongue: ben ik vandaag ook nog even langs @Vagtechniek gegaan voor een dyno run op hun prachtige 4 x 4 Superflow vermogensbank :D Het was weer lachen gieren brullen met Martin en ook Lucas kwam nog even gezellig babbelen. Mooi bedrijf met leuke spontane mensen! :thumbsup:
Hieronder de vermogensrapporten en een foto van mijn veel te vuile Superbee :shutup:

SKODA SUPERB CORNE kopie.jpg
77-ZGV-6 snapshot-20141031-165538.jpg
77-ZGV-6 uitdraai-20141031-165538.jpg

dirkkroneman

Forumguru
De reden is wat minder (vrije tijd), maar top dat het nu (weer) is zoals het hoort! :thumbsup: blijft een dikke bak, wát?! Een monster!! ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan