Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

lugolux78

Forumguru
Klopt. En ik laat zeker iedereen in zijn waarde. Ik waardeer oprecht wat sommige met hun auto doen (waaronder jij en Corné) maar dat opscheppen over snelheden en wie het verst kan plassen, maak ik al dagelijks mee in onze Sales organisatie, hoeft van mij dus niet zo. Maar zoals je zegt leven en laten leven. Boys and their toys

LT83

Forumguru
Nu doe je het weer, jammer dat je het toch weer over opscheppen, snelheden en wedstrijdje verplassen hebt Luc!!!!
Persoonlijk vind ik het leuk om af en toe eens flink gas te geven, maar kan net zo goed genieten van een sprint met een Honda Civic turbo die mij lachend voorbij rijdt als blijven plakken achter een M3 op de snelweg!

dirkkroneman

Forumguru
Idd, de een geeft meer om looks, de ander om prestaties. Sommige allebei, interesseert iets je niet blijf dan gewoon weg uit een topic of negeer het gewoon.. Laten we het alsjeblieft gezellig houden, leven en laten leven.

RogerS

Forumguru
@@Corné de Kluijver dan zou ik gewoon 50 euro per persoon per ritje vragen. Dan kun je tenminste iets van je investering terug verdienen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

RefleCs

Forumguru
Ziet er goed uit Corné! Geweldige auto is het en het kon natuurlijk alleen maar beter worden ;)

Ik mis nog wel een beetje sound ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan