ik las even: 'reizen is een feestje'
je ziet.. al compleet gebrainwashed door het Efteling-duo: Joki en Jet
Ik was er zondag.durf het bijna niet meer te zeggen maar ik doe het toch: wat ben ik stinkend jaloers op je modificatie, @Corné de Kluijver !!! Zo'n V6 moet al heerlijk rijden maar met een compressor erop is het echt een feestje! Hoor je de compressor trouwens goed binnen? Vind ik altijd wel mooi, net als een fluitende turbo (afgelopen weekend Jan Lammers zien rondrijden in een Rothmans Renault Alpine V6 turbo en dat klinkt zo mooi, V6 én turbofluit) :-)
Heel veel plezier ermee, zou hem graag in het echt bewonderen, maar a.s. weekend heb ik een clubmeeting met de Westy.... Mss een andere keer!
Jaaaa:@RefleCs, zolang het ons hoofdvervoersmiddel is blijft het zoals het is, of misschien volgend jaar een uitlaatsysteem met bedienbare kleppen, maar nu eerst weer even sparen
Onze huis re'styler zit ook al 3 dagen per week in Belgie, tijdje geleden een flinke hagelbui over getrokken alle schadebedrijven staan vol met hagelschade'sVandaag heb ik met verbazing staan kijken hoe m'n S2 van z'n bultje en deukje afgeholpen is, ik ben naar Restyle Rotterdam geweest (www.restylerotterdam.nl) geweest. Wat een vakman zeg! De eigenaar van Tsjechische afkomst heeft 14 jaar bij Mercedes van Dijk in Rotterdam gewerkt, maar na het faillissement is hij voor zichzelf begonnen. Momenteel werkt hij 3 dagen per week in België om daar mensen van hun hagelschade af te helpen. Als iemand nog een goede uitdeuker zoekt zonder te willen spuiten kan ik hem van harte aanbevelen!