leon-cupra
Forumguru
Als ik van jou was zou ik even een topic aanmaken met “nutteloze reacties” … ben je eens on topic in een topic.Zou even een Hypocrisie topic aanmaken Leon !!
Blijf je tevens een beetje ON TOPIC....
Als ik van jou was zou ik even een topic aanmaken met “nutteloze reacties” … ben je eens on topic in een topic.Zou even een Hypocrisie topic aanmaken Leon !!
Blijf je tevens een beetje ON TOPIC....
Is wss omdat je er op gelet hebt dat je er plots veel ziet rijden. Gisteren weesten gaan zwemmen met het gezin. Om de terugweg van ongeveer 5km er ook twee gezien. Net omwille van het Dacia topic. Had er wss anders ook nooit naar gekeken.Terug on topic, Dacia doet het gewoon prima.. In en onderweg naar de Ardeche is echt een heel groot percentage van de auto's een Dacia. Op de Route du Solei rijden heel veel Fransen in een Dacia en in de Ardeche rijden ook veel bewoners een Dacia en zie je heel veel Dacia dealers.. zelfde in Bretagne en Normandie. Was tien jaar geleden wel anders.
Ga samen met Edk. Krijg je mss nog volumekorting
Tijdens het rijden kijk ik naar de baan en niet naar de pook … als jij dat wel doet, ben ik blij dat ik jou nog nooit ben tegen gekomen
Waarom denk je nou dat die cijfertjes bovenop die pook staan ???
En als die tot 5 gaan dan is er geen ik zeg GEEN 6