Rosinfield
† In Memoriam
Ja, misschien gewoon beter geen nieuwe auto kopen
@nakharry en de tiguan werd gespaard/beschermd? Volgens mij is VW een Duits merkHet 'goede' nieuws is dan weer dat de VW Tiguan bijna net zo slecht scoren.
@nakharry
Betreft het dieselschandaal: in 2018 werd Audi nog veroordeeld voor 800miljoen door een rechtbank van München in het dieselschandaal. VW heeft in DE een boete betaald van 1 miljard … kan je niet echt spreken van “het hand boven het hoofd houden”. Bij de Franse merken was er ook sprake van gesjoemel … heb jij daar nog iets verder van gehoord? Ik niet. Daar is het mooi in de doofpot gestoken.
Er stond een mooie documentaire over VW op Netflix..Dirty Money seizoen 1 .. Hard N0x ...over de dubieuze praktijken van VW & Co. Kijk daar maar eens naar dan
Deze even bekeken. Uiteraard schandalig hoe iedereen opgelicht is door de autofabrikanten om toch maar wagens te verkopen tegen een maximale winst.Er stond een mooie documentaire over VW op Netflix..Dirty Money seizoen 1 .. Hard N0x ...over de dubieuze praktijken van VW & Co. Kijk daar maar eens naar dan zal je zien hoe de VS VW heeft aangepakt en hoe VW al jaren de boel bij elkaar liegt en de Duitse overheid de auto industrie beschermt.
Hou dat ff vast ......!!!!!Gewoon zo goedkoop mogelijke auto bouwen met voldoende kwaliteit. Prima. Geen marketingbullshit, lifestyle dingen en andere onzin. Gewoon een auto om van A naar B te komen.
Of is het juist omgekeerd?...
Ik zou er zelf nooit eentje kopen overigens, maar als je weinig om auto's geeft dan is een Dacia briljant.
Tsja Haak, ook dit is voor een ieder weer anders...en hoe je geld wegsmijt versus verstandig gebruikt.
Hou dat ff vast ......!!!!!
Ja heb je hem nog ??
Oké en nu naar de Dacia dealer en even een autotest van de Sandero Stepway bi fuel hier neerzetten met bovenstaand gevoel....