Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens mij zijn dat de rode lampjes aan de binnenkant van de deur die gaan branden als de deur op gaat om achterop komende rijders te waarschuwen dat daar iemand aan het uitstappen is. Daarnaast kun je een beetje beter zien wat er naast de auto ligt. Bij mij zijn dat reflectoren met een lampje erin (of een lampje met een reflector natuurlijk). Bij de eenvoudigere uitvoeringen zit er kennelijk geen lampje achter.
Ah, die lampjes ja. Er zit namelijk nog een rood lampje (ledje) in/op de deur (om aan te geven dat de deur op slot zit).
Ik dacht overigens dat die "waarschuwlamp" op de deur bij alle versies van de Yeti zaten, maar blijkbaar dus niet.
Dat kan ik niet bevestigen omdat ik er niet bij stond. Het kan heel goed zijn dat er wel een compleet voorbereide aansluiting zit.
Geen regen gehad dus ik weet niet of de regensensor werkt. Ik zag wel op het scherm wat cijfers verspringen toen de monteur er wat water op liet vallen.
Bij de Active+ zit er echt niets achter de refectortjes in de deuren. Even eruit gewipt om zeker te zijn. Ik denk dat je ze dan ook niet aan kan zetten in vag-com . Uit de deurcodes wordt ik nog niet echt wijs. Zit waarschijnlijk ook de raamsluitkrachtbeveiliging in. Ik vindt deze nog niet terug voor skoda. En OuweHippie die regensensor gaat wel werken hoor.
Ja, dat is bekend. Maar dan werkt het niet. Misschien dat het bij mijn YETI ook snelheidafhankelijk is. Geen idee. Ik wacht wel tot het eens flink regent.... wat mij betreft over 8 maanden ofzo.
@OuweHippie. Heb je de ruitenwisserschakelaar wel in de intervalstand staan. Dat moet wel. Als je dat hebt en water op de sensor spuit/sproeit/gooit, als er maar water oid op komt, dan moeten de wisser het doen. Zo niet dan is het niet goed ingesteld.
Dank. Vandaag even snel geprobeerd en als het zou werken, werkt het niet goed. Geen spat regen en de ruitenwisser vertoonde het normale gedrag van op regelmatige momenten wissen.
Bij de dealer gaat men er nog eens naar kijken. Heb er geen haast mee dus misschien wordt het pas bij de volgende beurt in april 2012.
En hoewel dit topic er niet voor is.............. wat is het toch een fantastisch karretje die YETI
Ah, das mooi. Bij mij geen lichtschakelaar met auto functie, maar wel regensensor en dimmende binnenspiegel. Las al iets over draadjes omwisselen op de lichtschakelaar maar denk ook aan de originele situatie dus ff schakelaar wisselen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.