Je dimlicht gaat (bij schakelaar op "auto") ook aan als je harder dan 140km/h gaat of als je de ruitenwissers aan hebt voor meer dan x sec.
Met dit weer wordt de drang naar automatisch wissen ook bij mij aangewakkerd.
Heeft iemand dit toevallig al laten aan zetten bij MS vlakbij het voormalig AZ stadion?
Dan tref ik nl mogelijk een ervaren monteur hierin. Enne wat zijn gemiddeld de kosten voor zo1n programmeer actie?
Zo vanmiddag even langsgeweest met mijn Yeti 1.2 tsi Elegance om the regensensor te activeren.
Vreemd genoeg is dit niet standaard af fabriek zo geprogrammeerd, een test door wat water op de
voorruit te spuiten werkte perfect.
Ik kan niet anders zeggen, een geweldige service van de dealer...
Hoezo service, is niet meer dan normaal toch? Maar gefeliciteerd, ik moet nog tot begin mei wachten op mijn 1.4 tsi Ambition helaas.
Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb eind december 2010 een Yeti 1.4 ambitoin mato brown met wat opties besteld. Hierna aangemeld voor dit forum. Nu las ik jullie berichten over het activeren van de regensensor e.d..
Op basis van jullie berichten, heb ik contact opgenomen met mijn dealer voor onze Yeti die dinsdag afgeleverd wordt. Hij heeft zonder hiervoor iets extra te vragen de regensensor, instapverlichting en cornerlights geactiveerd op onze 1.4 ambtionuitvoering. Ik kan niet anders zeggen, een geweldige service van de dealer, maar ik ben natuurlijk ook blij met al jullie berichten hierover. Anders had ik nooit hiervan geweten.
m.v.g.
Harry
Hij heeft zonder hiervoor iets extra te vragen de regensensor, instapverlichting en cornerlights geactiveerd op onze 1.4 ambtionuitvoering.
Kan bij een Ambition ook het bandenspanningcontrolesysteem worden geactiveerd? Sensoren zijn immers aanwezig.