Eltjo
Forumguru
Oh, zijn parkeerplaatsen langs de snelweg tegenwoordig ook al als camping aangewezen?Sta je nou nog steeds op diezelfde camping ?
Oh, zijn parkeerplaatsen langs de snelweg tegenwoordig ook al als camping aangewezen?Sta je nou nog steeds op diezelfde camping ?
Kan ook iets met de aerodynamica te maken hebben...Qua zuinigheid vond ik het vies tegenvallen. De touran deed op zijn best 1 op 15.. maar meestal eerder 1 op 12-13.
Wist je dat niet ??? Hele huishoudens die daar camperen tegenwoordig met de zakken aardappels naast de caravan....Oh, zijn parkeerplaatsen langs de snelweg tegenwoordig ook al als camping aangewezen?
Anti-slip of aandrijf-slip?Tractiecontrole wil nog steeds wel eens een beetje initiële slip toelaten omdat het even duurt voordat het ingrijpt, maar dat zal je geen zwarte strepen op de weg veroorzaken.
Voordat het met ESP (elektronisch stabilisatie programma) werd gecombineerd heette het ASR (anti-slip regeling).
Anti-doorspin…Anti-slip of aandrijf-slip?
Toch vind ik hem best zuinig in de karoq, ook niet bepaald een aerodynamisch gelijnde koets. Onze eerste 1000 km zitten erop, en valt me niet tegen, stuk beter dan de Passat CC 1.8tsi handbak die we hiervoor hadden. Die had ook nog eens een 70 liter tank en dat deed weleens pijn bij de pomp als die helemaal leeg was.Kan ook iets met de aerodynamica te maken hebben...
Je bedoelt met caravan trekken?Wat is je stabielste snelheid im welke versnelling, @Canedje
die komt makkelijk in D7
Nee geen enkele keer gehad.Heb je niet de neiging om naar M6 te schakelen?
ik welin de bergen weet ik het nog niet