De geboorte van de nieuwe wagen (OIII)

B.Stuurder

Forumguru
- Poetsen op zich is leuk ... maar het ontwerp van de deurstijlen in combinatie met de scharnieren en deuren zijn niet echt poetsvriendelijk. Het is de eerste wagen waarbij ik zoveel priegelwerk heb om bij alle plaatsjes te kunnen.

Koop een dikke ronde kwast bij de bouwmarkt, daarmee kom je in alle hoekjes en gaatjes waar je met een doek en je handen niet kan komen.
 

DannyG

Forumguru
Koop een dikke ronde kwast bij de bouwmarkt, daarmee kom je in alle hoekjes en gaatjes waar je met een doek en je handen niet kan komen.

Dat is zo @B.Stuurder ... en dat is gelijk het bewijs dat het geen poetsvriendelijk ontwerp is ;).

Het is trouwens geen ramp. Wat me veel erger stoort is de lak. Ik heb afgelopen weekend weer mogen zien hoe er aan de zijkanten weeral een vijf tal extra lakbeschadigingen zijn bij gekomen :mad:. Nou heb ik eindelijk eens een auto die 100% mijn ding is, zit ie binnen het jaar met talloze lakputjes.
 

DannyG

Forumguru
Daar ga ik in mee. Na slechts een paar duizend kilometer kraters in de neus!

Neus, voordeur, achterdeur ... eigenlijk alleen het koffer en het dak is nog gaaf. Voor de rest zit er op ieder onderdeel wel ergens een lakbeschadiging. Ik vraag me af of dat eigenlijk wel "as designed" mag aanschouwd worden :thinking:
 

fonzamundo

Forumguru
@DannyG heb ik ook al op gelet: de lak is beduidend veel minder dan vroeger... had ik bij de OI geen last van beschadigingen (ook niet na talloze autostraderitjes) heb je nu met de OIII al een putje hier en daar (en dat na nog geen 10.000 km).

Blijkbaar dus toch iets minder hard dan vroeger...
 
Bovenaan Onderaan