ElScorpione
Forumguru
Maar toch een heel net verbruik zo te zien?
Ook met een 1.6 TDI met 45.000 km achter de wielen:
Bekijk bijlage 45748
Als de bc aangeeft dat de tank "leeg" is (actieradius 0 km) krijg ik er met moeite 46 liter in. Dus dik 1200 km op een tank moet haalbaar zijn...
1x de limiet opgezocht; na 1180 km 48 liter kunnen tanken (nok vol, liep nog net niet uit de vulopening)
Zal binnenkort even uitzoeken hoe dat moet. Zodra ik weer wat beter internet voorhanden heb... Nog een goede week wachten denk ik..Voor een 2.0 TDI vind ik dat verbruik helemaal niet slecht. Zeker niet gezien het ook nog een 4x4 is. Misschien leuk om je spritmonitor in je handtekening te zetten, zoals meer leden hier hebben gedaan.
Hoe doe je dat is MY2016?
Ik had vandaag 600km erop zitten en toen had ik volgens de BC nog 100km te gaan. Er ging net 38liter in.
Laatste keer eens doorgereden nadat de BC op 0km stond, uiteindelijk nog 30km 120km/h op de ACC gereden.
Vervolgens tank volgooien, met moeite 48L erin gedaan.....naast mn wat lompe rijgedrag toch nog 775km eruit gekregen.
Ik vermoed dat als ik echt heeeeeel netjes rijd (wat ik lastig vind) dat de radius erg prettig is....!
Eerlijk gezegd zie ik me geen 1200km doen, lijkt me nogal wat optimistisch...Voornamelijk ook tijdens files rijden.
Zijn er hier mensen die 1000+ km rijden met de 2.0TDI?
Zoja wat is dat voor soort rijgedrag/situatie?
Heel mooi @hemi24 en wat is het werkelijk aan de pomp gemeten?
Dat zal na pakweg 1 of hooguit 2x tanken? Zegt niet zo veel. Ben je wel met een echt volle tank begonnen?Ik ben nog maar 1000km onderweg met de RS230 DSG en sta toch wat te kijken van het gemiddeld verbruik: 10l/100km