De T5 California van Herzog Jan

Herzog Jan

Forumguru
waarschijnlijk verkeerde referentie in de betaling gebruikt? Had vorige week ook zo een klant. De betaalprovider kan dan de betaling niet linken aan het betaalorder en dus niet doorsturen naar de verkoper. Wordt dan terug gestort.
Duitse firma dus die doen veel PayPal. Maar het kon ook via Ideal, wat dan weer gelinkt is aan PP. Flauw vermoeden dat het daar fout gegaan is.

En ja, ik kijk regelmatig in de spam-box.

EdK

Forumguru
Moet je dan niet gewoon met PP betalen en word je dan via PP gelinkt naar je Ideal bank rekening !?

Herzog Jan

Forumguru
Heb via de Ideal-knop betaald en dat is idd gekoppeld aan PayPal.
Kon ook direct via PP maar dat gebruik ik zo weinig dat Ideal voor mij net ff handiger was.

Japanese Power

Donateur
@Tees had het in een ander topic over hypercolor.de . Die site eens doorgespit en besloten om bij hun wat binnenverlichting (6500 Kaltweiß) te bestellen.
Interessant. Net even op de site zitten kijken. Ben benieuwd naar je ervaringen en het verschil met de standaard verlichting. Voor/na plaatjes dus ;)

Herzog Jan

Forumguru
Heb via de Ideal-knop betaald en dat is idd gekoppeld aan PayPal.
Kon ook direct via PP maar dat gebruik ik zo weinig dat Ideal voor mij net ff handiger was.

Net maar even opnieuw geprobeerd en i.p.v. de Ideal knop te gebruiken nu op de knop "Direkt zu PayPal" geklikt. Binnen 3 seconden een bevestigingsmail gekregen. Het lag dus niet aan mij @EdK :D Overigens nog een mail van Hypercolor gehad, als het niet via PP ging kon ik ook via "Vorkasse" bestellen en anders moest ik een screenshot van de bestelling maken en dan zou hij een betaalverzoek sturen.

En een paar achteruitrijbouwlampen besteld:

Laatst bewerkt:

Herzog Jan

Forumguru
De lampjes van Hypercolor en LedPerf binnen gekregen. Dus vandaag lekker aan het prutsen geslagen.
Had bij LedPerf ook zo'n interieurdeelverwijderspatelset (16x woordwaarde) mee besteld. En eerst op YT gekeken hoe sommige delen los moeten want de de lijn tussen demonteren en slopen is bij mij erg dun :rolleyes:
Leeslampjes en instapverlichting vervangen:
20250124_101033 - kopie.jpg

20250124_112437 - kopie.jpg
Achteruitrijverlichting vervangen:
RIMG3073 - kopie.JPG

RIMG3074 - kopie.JPG

Toen de asbak-lade eruit want de vergrendeling was defect. Lade blijft niet dicht. Helaas aan de onderzijde één klein stukje kapot en lijmen gaat niet lukken. Binnenkort eens kijken of ik wat nieuws kan vinden. De oude houd ik dan want het schijnt dat de veertjes van de bekerhouders wel eens stuk willen gaan.
M'n beste kameraad kwam ook even met de VCDS diagnose langs want de storing van de parkeersensor stond er nog in. Ook scheen de luidspreker van de pdc storing te geven. De achteruitrijverlichting gaf eveneens een storing aan hoewel alles feilloos werkte. Nou ja, storingen er uit maar de pdc werkt nog steeds niet. In ieder geval, geeft een pieptoon bij inschakelen en het lampje op het dashboard knippert. Maar geen geluid. Dan toch een kapotte luidspreker waarschijnlijk. Daar moet ik dan in de garage maar naar laten kijken...

Bovenaan Onderaan