De lampjes van Hypercolor en LedPerf binnen gekregen. Dus vandaag lekker aan het prutsen geslagen.
Had bij LedPerf ook zo'n interieurdeelverwijderspatelset (16x woordwaarde) mee besteld. En eerst op YT gekeken hoe sommige delen los moeten want de de lijn tussen demonteren en slopen is bij mij erg dun
Leeslampjes en instapverlichting vervangen:
Achteruitrijverlichting vervangen:
Toen de asbak-lade eruit want de vergrendeling was defect. Lade blijft niet dicht. Helaas aan de onderzijde één klein stukje kapot en lijmen gaat niet lukken. Binnenkort eens kijken of ik wat nieuws kan vinden. De oude houd ik dan want het schijnt dat de veertjes van de bekerhouders wel eens stuk willen gaan.
M'n beste kameraad kwam ook even met de VCDS diagnose langs want de storing van de parkeersensor stond er nog in. Ook scheen de luidspreker van de pdc storing te geven. De achteruitrijverlichting gaf eveneens een storing aan hoewel alles feilloos werkte. Nou ja, storingen er uit maar de pdc werkt nog steeds niet. In ieder geval, geeft een pieptoon bij inschakelen en het lampje op het dashboard knippert. Maar geen geluid. Dan toch een kapotte luidspreker waarschijnlijk. Daar moet ik dan in de garage maar naar laten kijken...