De weg kwijt...!?

kansberg

Forumguru
Super! Mooie configuratie, dat mocca i.c.m. het licht lederen interieur! En een prettig idee met twee nieuwe frictieplaten erin, zeker ook nog met 12 maanden garantie. Goede zet en de financiën ben je al lang weer vergeten als je nog steeds van de Superb geniet! Ben benieuwd naar de foto's!

Chicco_Himself

Forumguru
Dat is Super(b) om te lezen, geweldige auto met geweldige opties. Hier zul je van gaan genieten !! :thumbsup:

Laatst bewerkt:

JOVOS

Senior Member
Dank voor jullie felicitaties!

Denken jullie dat het wijs is om de auto nog even ergens aan de VCDS te hangen?
Lees je hier trouwens alleen de bak mee uit of kun je nog veel meer achterhalen?

Michelv.

Forumguru
Alle elektronische modules die in de auto zitten kunnen uitgelezen worden met VCDS(dus bijna alles:D) en heeeel veel aangepast.

JOVOS

Senior Member
Oke...
Wat voor aanpassing/verbetering zou je kunnen doen bijvoorbeeld?...wat is een aanrader:D

Taffy

Forumguru
Alle elektronische modules die in de auto zitten kunnen uitgelezen worden met VCDS(dus bijna alles:D) en heeeel veel aangepast.

+1 ik heb ook wat aan laten passen.....
CH/LH van koplampen naar mistlampen,achterlicht aan bij drl , comfort exit van bestuurdersstoel etc etc

Kijk even wie bij je in de buurt woont en neem contact op

JOVOS

Senior Member
...
CH/LH van koplampen naar mistlampen,achterlicht aan bij drl , comfort exit van bestuurdersstoel etc etc
...

Dit begrijp ik niet...ik ben nog maar een beginner he...bovenstaande termen zeggen mij nog niets.
...CH/LH...? drl?...comfort exit? Wat heb je nou precies laten doen?

Taffy

Forumguru
Comfort exit , is elektrische bestuurdersstoel die na openen portier eerst een stuk naar achter gaat

Taffy

Forumguru
Ch/LH lichten staan op je koplampen en om de xenon wat te ontlasten, verplaatst naar mistlampen

Bovenaan Onderaan