De weg kwijt...!?

JOVOS

Senior Member
Heb net ff in het zoekvak tweaken en getweaked ingevoerd, want volgens mij is dat toch de term voor dit soort aanpassingen?
Kan er niks van vinden helaas, lijkt me wel interessant wat jullie allemaal aangepast hebben aan de configuratie van de auto.
Zo krijg ik ook een beetje een beeld van wat er allemaal mogelijk is. Die HC/HL van koplamp naar mistlicht om je Xenon te sparen,
dat is wel een goeie bijvoorbeeld...

Dus...is er al een tweaktopic voor de superB?...dan graag een linkje, anders maak ik het even aan.

newwolf84

Forumguru
Haha en daar gaat het om toch ? Ben dat straks in Varsseveld van plan, zullen vast nog wel wat VCDS/VCP guru's rondlopen... ;)

newwolf84

Forumguru
VCDS levert meer treffers op.

mja je kunt erg veel aan passen maar alles hangt en valt met de modules die er in je auto zitten.
Ik heb o.a.

- CH/LH via de mistlampen
- Teardrop whipe, na een x aantal seconden veegt je ruitenwisser nog een keer over de ruit.
- Needle swipe, wijzer van de toerenteller en snelheid slaan uit bij het op contact zetten voegt niks toe, is voor de fun
- Deuren op slot bij snelheid >20 km

Voor de rest kun je oa met VCDS allerlei dingen aanpassen, comfortknipperen, veiligheidsgordel geluidswaarschuwing enz enz.

Maar daar kan o.a. @ertromp/@Antera en nog wel meer je veel meer over vertellen.

JOVOS

Senior Member
....
- CH/LH via de mistlampen
- Teardrop whipe, na een x aantal seconden veegt je ruitenwisser nog een keer over de ruit.
- Needle swipe, wijzer van de toerenteller en snelheid slaan uit bij het op contact zetten voegt niks toe, is voor de fun
- Deuren op slot bij snelheid >20 km

Voor de rest kun je oa met VCDS allerlei dingen aanpassen, comfortknipperen, veiligheidsgordel geluidswaarschuwing enz enz...

OWWW JONGENS MAAK ME GEK!:tegek:

Zal idd eens zoeken op VCDS.
...Teardrop Whipe...geniaal!

JOVOS

Senior Member
Dat doet een S2 toch standaard al?....

We gaan het meemaken, ben benieuwd...

Die Teardrop Whipe kende ik dus niet, het probleem zelf wel...altijd nog even handmatig het wissertje erover...

Knipperen van de raw bij rijstrookwisseling is bij mij ook altijd te kort...twee keer meer zou idd beter zijn.

JOVOS

Senior Member
Kinderhand is snel gevuld....

Nou...snel...?....paar andere velgjes voor de zomerbandjes zou ook nog wel leuk zijn.
Nu liggen er de 10 spaaks Venus velgen op, die houd ik dan voor de winterbanden en dan zou ik
voor het mooiweerrubber graag de 18" Themisto's eronder zien...vind ik persoonlijk de mooiste velg onder de Superb.
Heb 1 website gezien de ze verkoopt voor 210 eur. per stuk zonder rubber.
Kan ik deze velgen nog ergens anders aanschaffen voor een leuk bedrag inclusief banden?

enne...mannen worden nooit echt volwassen hé...:D

Bovenaan Onderaan