Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met veel plezier ben ik dit topic aan het lezen. Net als jullie kan ik ook ontzettend genieten van het schoonmaken van een auto. Wil dit ook wel "naar het volgende level" gaan tillen en gaan investeren in wat "gerei". Nu vroeg ik me af of er op 6 september in Nuenen ook gepoets gaat worden en of er ook spullen met wat korting gekocht kunnen worden.
@barrie spoorenberg dat zou heel mooi zijn, ik heb een voorzetje gegeven door @Steve van www.driven2shine.eu te taggen en hij heeft contact gehad met organisator @Joske, maar hij is nu op vakantie en weet niet wat er afgesproken is, als hij niet komt kan ik vragen of Kaj van www.wax-on.nl tijd en zin heeft om te komen, @Joske laat maar weten als ik contact op moet nemen, ok?
Nog even een toevoeging over de Gyeon q²m bathe + shampoo. Die plus is wel een belangrijk verschil met de gewone shampoo, bevat namelijk siliciumdioxide. En mag niet in de emmer met water toegevoegd worden indien de quartz-coating van Gyeon nog niet is aangebracht. Dan moet de shampoo rechtstreeks op de washmitt aangebracht worden?
@Joske, volgens mij wordt daar gewoon bedoeld dat als je auto nog geen bescherming heeft je dan beter direct op de washmitt kan doseren, dan gebruik je meer product en heb je kennelijk meer bescherming....
jij komt zeker niet voor niets @Steve, dankjewel voor de bevestiging! @Joske ligt momenteel te knorren na z'n nachtshift fijne vakantie @Steve tot de 6e september!
Yup idd, ik had nog een bevestiging van Steve te goed blijkbaar
Hij komt met een standje op de nazomermeeting, als er ook iemand hem zou willen helpen met opzetten van de stand? (@ertromp : zie jij dat nog steeds zitten Erik? )
Yup idd, ik had nog een bevestiging van Steve te goed blijkbaar
Hij komt met een standje op de nazomermeeting, als er ook iemand hem zou willen helpen met opzetten van de stand? (@ertromp : zie jij dat nog steeds zitten Erik? )
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.