Detailen van je auto, kennis nodig?

CDK

Forumguru
Tussen de bedrijven en de buien door nog ff vlug een witte Suzuki Swift die volledig onder de groene aanslag zat inclusief de rubbers :( een beurt gegeven met Monello Mezzo op oranje en Finale op wit, daarna SmartWax op zwart, en na elke sessie uitwrijven met een zachte microvezel doek. Alle stappen i.v.m. tijdsgebrek met de DAP 900 V3 gedaan, ook de koplampen en achterlicht units, want die waren ook dof met een groene waas. Alle kunststof delen in de SmartDressing gezet. Het kunststof was grijs geworden in de loop der tijd, maar nu is wit weer wit en zwart weer zwart. Ondanks dat het allemaal vlug vlug moest mag het resultaat er zijn denk ik, de eigenaar is in elk geval dik tevreden :)

ImageUploadedByTapatalk1408206489.963250.jpg ImageUploadedByTapatalk1408206513.360365.jpg ImageUploadedByTapatalk1408206538.247558.jpg ImageUploadedByTapatalk1408206560.397700.jpg ImageUploadedByTapatalk1408206583.884482.jpg

CDK

Forumguru
Thanx @peterrapid, bovendien een zeer ruim interieur, ik pas zelfs achterin met m'n ruim 2 meter....., hoofd en beenruimte genoeg! #raarmaarwaar

dirkkroneman

Forumguru
Ik weet al waar ik binnenkort naar toe moet :D Kan ik het mooi combineren, de SlurperBt ophalen en afleveren in Zwijndrecht. Vrouw erachteraan in de RS, kun je hem mooi ff poetsen voor me :deuk:

Noord26

Forumguru
Thanx @peterrapid, bovendien een zeer ruim interieur, ik pas zelfs achterin met m'n ruim 2 meter....., hoofd en beenruimte genoeg! #raarmaarwaar

Ik ken de auto wel, was de voorloper voordat we de Fabia kochten. Oer-betrouwbaar en lekker mee te hoeken door het lage gewicht (minder als 950kg droog).. Ruimte genoeg idd muv de kofferbak waar exact 4 kratjes bier passen. Kleine neus maakt veel binnenruimte.

Bovenaan Onderaan