Detailen van je auto, kennis nodig?

Rob

Forumguru
Ik vond mezelf al onnoemelijk goed bezig met m'n meguiars pakketje met 2 app.pads en wat uitwrijfdoekies.. Door @Joske en Corne heb ik weer een lesje nederigheid geleerd :D

Rob

Forumguru
@Corné de Kluijver, Ik vlieg nu even gierend off-topic uit de bocht :shutup:
Hoe in tapatalk te taggen? @Joske ging nog wel met z'n ene woord, maar wist niet of het ging lukken met het voluit typen van je naam:pardon:

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Octavia 1.2TSI DSG, dat is helemaal gelukt hoor! :thumbsup:
Bij moeilijke of lange nicknames kan je ook op de post drukken, daarna op de optie citaat drukken, alle tekst wegknippen en een @ voor de nickname zetten, zo heb ik dat nu bij jou ook gedaan ;)

• Leuk
Waarderingen: Rob

Rob

Forumguru
Ik snap 'm. Mijn dank is verpletterend! :thumbsup: En gauw weer over tot de orde van de dag het topic ;)

• Leuk

Altos

Banned
Ook ik heb de Gyeon Wet Coat besteld en binnen, over anderhalve week wordt deze getest...ben benieuwd...de rede waarom ik het kocht is voornamelijk om de auto makkelijker af te drogen tussen de poetsbeurten door...we zullen zien...

• Leuk

Renzo4000

Forumguru
Zo'n wetcoat is vooral handig om je laklaag eenvoudig te sealen voor een maand a twee maanden, daarna zal de werking snel afnemen ...

Altos

Banned
Precies, dat is ook de bedoeling, ik hoop dat het bevalt...ik laat weer van me horen zodra ik meer weet.

Joske

Forumguru
Wat doen jullie met je spullen na het detailen?

(dus de pads, applicators, doeken, etc...)

Na 1 keer gebruiken al het wasmachien in? Of paar keer gebruiken en dan wasmachien in?

Het ding is, (oa omwille van mijn nek..) ga ik de auto in 'stukken' aanpakken, verspreid over een paar dagen, dus zou ik een pad 24u kunnen laten liggen en vervolgens verder gaan waar ik gestopt ben?

Graag jullie advies :D

CDK

Forumguru
Doeken kan je eventueel goed uitkloppen, maar zelf heb ik er zoveel dat ik genoeg schone op voorraad heb ;) pads kan je ook ff met de hand uitwassen en te drogen leggen ;)

Bovenaan Onderaan