@
Corné de Kluijver Met kortingsacties zoals vandaag normaal gesproken geen extra kadootjes. Als ze het de vorige keer goed genoteerd hebben de vorige keer, kans dat het nu alsnog wordt toegevoegd (tenzij je je geld hebt teruggehad). Ik neem tenminste aan dat er een deel van de bestelling niet is geleverd de vorige keer. Overigens kun je bij klachten/problemen gewoon een mailtje sturen of bellen met Carclean. (alle telefoontjes worden daar standaard vastgelegd, zodat bij problemen de gesprekken beluisterd kunnen worden). Dat lijkt misschien een overkill, maar de eigenaren zijn afkomstig uit de ICT-wereld, en zijn uit pure passie met Carclean begonnen.
Ik had nu ook een probleempje: de verklikker van mijn Pingi kleurt al maanden niet meer goed blauw na een magnetronsessie, de randen van de verklikker blijven rose-rood. Vanwege de drukte vandaag, was er geen tijd om dit direct op te lossen, maar Pingi achtergelaten en komende week gaan ze 'm zelf testen in de magnetron, en dan krijg ik bericht. Ik heb er in elk geval alle vertrouwen in, dat dit opgelost wordt. Mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat ik de Pingi plat leg in de magnetron, en dat zij 'm rechtop zetten, waardoor ie beter zijn vocht kwijt zou kunnen.
Edit: @
Joske dit was de allereerste SSS, maar ik wel de eerdere SSD's meegemaakt (Summer Detail Day) die deze keer door de SSS is vervangen. Ook bij andere speciale acties zoals oliebollenavond, normaal gesproken geen kadootjes.