Detailen van je auto, kennis nodig?

Kippie-style

Forumguru
Recensies die ik gelezeb heb van gebruikers en youtube filmpjes. Geen idee nog wanneee dacht na polijsten maar dat zoek ik nog wel uit

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
ik heb het vast even aan m'n verlanglijstje toegevoegd, de korting geldt pas tussen 12.00 en 14.30 toch?

CDK

Forumguru
in de mail die ik gekregen heb staat dat toch echt anders omschreven.........

Gedurende de dag zetten we steeds twee of drie merken voor meerdere uren met maar liefst 20% of zelfs 25% korting in de aanbieding.
Van 10.00u tot 12.30u - 20% korting op Collinite en Monello
Van 11.00u tot 13.00u - 25% korting op Dodo Juice en Mothers Wax
Van 12.00u tot 14.30u - 20% korting op Poorboy's World en Gyeon Quartz
Van 13.00u tot 15.00u - 25% korting op Nanolex, Sonax en Autoglym
Van 14.00u tot 16.30u - 20% korting op Auto Finesse en Meguiar'sGedurende de gehele dag geldt een algemene korting van 10% op ons assortiment.

Cordoba

Forumguru
Momenteel super.summer sale bij carclean leuke aanbiedingen.
Hier besteld de gyeon q2mohs coating normaal 81 euro nu 48

Ik heb heb er vandaag wel veel flesjes Wetcoat van Gyeon uit zien vliegen, ik was zelf daarover ook aan het twijfelen, maar het feit dat je na aanbrengen de laag moet afspuiten met een HD-spuit, heeft me over de streep getrokken: niets voor mij, zolang ik geen HD-spuit heb.

@Corné de Kluijver Natuurlijk is Carclean commercieel, net als ieder levensvatbaar bedrijf, maar het is óók een bedrijf waar alleen maar liefhebbers van detailing werken.
Wat dat betreft vergelijkbaar met TVS: commercieel én mensen met passie voor hun vak, en wat mij betreft is dat alleen maar goed.

CDK

Forumguru
klopt @Cordoba ik heb er vandaag ook voor bijna 300,- aan spullen ingeslagen, omdat sommige artikelen naar verhouding nu wel heel goedkoop waren, maar heb een wat mindere ervaring bij carclean gehad en bestel daarom liever bij www.wax-on.nl ;)

Cordoba

Forumguru
OK, Corné slechte ervaring is niet verholpen door Carclean?:nailbiting: Ik heb er zelf alleen goede ervaringen mee, en zover ik weet worden problemen met producten altijd redelijk tot zeer goed opgelost door Carclean.

CDK

Forumguru
nope, later wel een pm op carclean forum ontvangen of het met 3 Monello doeken bij een volgende bestelling gefixt kon worden, maar had toen al bij wax-on besteld, maar ik heb ze vandaag een 2e kans gegeven, ben benieuwd of er met de kortingsactie nog iets extra's weggegeven wordt.....

Joske

Forumguru
ik vrees er voor Corné..

vandaag geen gratis spullen denk ik, maar mss weet Gert dat wel (uit ervaring van vorige SSS) ?

Cordoba

Forumguru
@Corné de Kluijver Met kortingsacties zoals vandaag normaal gesproken geen extra kadootjes. Als ze het de vorige keer goed genoteerd hebben de vorige keer, kans dat het nu alsnog wordt toegevoegd (tenzij je je geld hebt teruggehad). Ik neem tenminste aan dat er een deel van de bestelling niet is geleverd de vorige keer. Overigens kun je bij klachten/problemen gewoon een mailtje sturen of bellen met Carclean. (alle telefoontjes worden daar standaard vastgelegd, zodat bij problemen de gesprekken beluisterd kunnen worden). Dat lijkt misschien een overkill, maar de eigenaren zijn afkomstig uit de ICT-wereld, en zijn uit pure passie met Carclean begonnen.

Ik had nu ook een probleempje: de verklikker van mijn Pingi kleurt al maanden niet meer goed blauw na een magnetronsessie, de randen van de verklikker blijven rose-rood. Vanwege de drukte vandaag, was er geen tijd om dit direct op te lossen, maar Pingi achtergelaten en komende week gaan ze 'm zelf testen in de magnetron, en dan krijg ik bericht. Ik heb er in elk geval alle vertrouwen in, dat dit opgelost wordt. Mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat ik de Pingi plat leg in de magnetron, en dat zij 'm rechtop zetten, waardoor ie beter zijn vocht kwijt zou kunnen.

Edit: @Joske dit was de allereerste SSS, maar ik wel de eerdere SSD's meegemaakt (Summer Detail Day) die deze keer door de SSS is vervangen. Ook bij andere speciale acties zoals oliebollenavond, normaal gesproken geen kadootjes.

Joske

Forumguru
Ik schud de Pingi altijd een keertje op halverwege de droogsessie in de microgolfoven trouwens ;)

Cordoba

Forumguru
Ik leg 'm erin, en kom er dan meestal een half uur later achter dat ik 'm totaal vergeten ben.:bloos: Overigens normaal gesproken niet zo hard nodig, maar als je met een natte jas in de auto stapt, of in de winter bij kwakkelweer (beurtelings net boven en net onder het vriespunt), scheelt het net een beetje voor het beslaan van de ramen.

CDK

Forumguru
ik rekende er al niet op hoor, maar als ze alles zo goed vast leggen zoals je zegt dan zou het kunnen, afwachten dus... ;)

H@RM

Senior Member
Ik ook, maar als ik hem uit de magnetron haal heb ik het idee dat die nog steeds vochtig is

Kippie-style

Forumguru
Ik heb laatst ook een sle hte ervaring gehad daar door een medewerker die mij advies gaf en achteraf geen hout van klopte, maar als ze dan zon korting hebben ja dan bestel ik natuurlijk ben en blijf een nederlander die kortkng geil is :D

CDK

Forumguru
Ik heb heb er vandaag wel veel flesjes Wetcoat van Gyeon uit zien vliegen, ik was zelf daarover ook aan het twijfelen, maar het feit dat je na aanbrengen de laag moet afspuiten met een HD-spuit, heeft me over de streep getrokken: niets voor mij.
Ik heb het ook weer uit m'n mandje gehaald, ik hou het wel lekker bij de klassieke middeltjes, heb wel een fles Gyeon shampoo bijbesteld ;)

Bovenaan Onderaan