Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Noord26 een laag krukje met wieltjes er onder zou beter voor de rug zijn inderdaad, rubbers inderdaad goed afplakken, heb je chroom strips langs je zijramen dan is het niet persé noodzakelijk. De rubbers van het panodak wel even afplakken uiteraard.
Dr zitten op de deuren en rondom de ramen chromen strips geplakt idd (standaard op deze uitvoering). Alsmede op de gril aan de voorzijde en een strip onderin de voorbumper.
Moet dat dap verhaal toch wel onder de knie krijgen. Kreeg gisteren een belletje van mijn zus dat ze verloofd is. En onze auto als de ideale bruidsauto ziet.. Sjiek in zwart met chrome en ruimte achterin. Moet ik zorgen voor een blinkende auto en chauffeursdienst..
Ik zelf niet, maar er zijn er genoeg die het wel doen. Je moet eigenlijk een laag krukje op wielen hebben, zodat je wat mee kan rollen, en dan heb je dus ook een vlakke ondergrond nodig. Ik krijg de gemeente nog niet zover dat ze de parkeerplaats supervlak maken, zodat ik op een krukje rond de auto kan om te detailen.
Ik ken die-hards die zelfs ieder naadje afplakken/afdekken tussen verschillende plaatdelen.
Overigens heb ik mijn Fabia ook wel eens een cm of 15 hoger geparkeerd (opgestapelde tegels, en daar op geparkeerd), dan kun je ook makkelijker bij de dorpels komen met de DAP, zonder met je handen de straat te raken.
dankzij de marketingmachine van het super commerciële carclean? of echt omdat het een werelds goedje is?
hoe gaat dat in z'n werk? aanbrengen na welke stap? na het polijsten?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.