waar ik vooral ook nieuwsgierig naar ben is de levensduur van de handschoen, met name de laag die er op zit. Hoeveel keer ga je daar een volledige wagen mee kunnen doen denk je?
ohja, @Pendragon
in de Halfords UK staat ie trouwens aan 2 betalen, 3 halen!
(bij deze stel ik mij kandidaat voor het gratis exemplaar )
ja normaal gesproken ben ik daar wel...
's morgens vroeg aan het hekken te rammen samen met iemand die een espresso met suiker ging meebrengen voor me dacht ik
€119,- voor een dag-cursusje polijsten? Zo wil ik ook wel mijn geld verdienen..
Of is dat incl taxi heen en terug incl onbeperkt drinken?
Jij ongelooflijke Hollander, je gaat teveel met ons om denk ik, je neemt onze gebruiken al aardig over.ohja, @Pendragon
in de Halfords UK staat ie trouwens aan 2 betalen, 3 halen!
(bij deze stel ik mij kandidaat voor het gratis exemplaar )
@dirkkroneman ik dacht 19 euro.
Bij Carclean kun je ook een dag een cursus volgen, in het verleden kostte dat 35 euro voor zo'n dag, incl. thee/koffie en een goede lunch, en de mogelijkheid om niet alleen te kijken, maar ook zelf op proefpanelen aan de slag te gaan met een DAP, en daar ook de producten bij te gebruiken die je wil. Zo kun je bijvoorbeeld polijstmiddel A proberen, maar ook middel B en kijken wat je het beste bevalt. Ook kun je aan het eind van zo'n cursus, normaal altijd met korting spullen aanschaffen in de shop.
Klasje is normaal gesproken iets van 10 man, waar er één persoon continue bezig is met de cursus geven, en het grootste deel van de tijd is er een 2e persoon die assisteert/andere cursisten helpt met vragen e.d.
Cursus die je dan eventueel zou moeten volgen is de clinic DAP (is een vervolg op clinic 'handmatig' ), en een heel enkele keer wordt er een clinic gegeven die verder gaat. (bijv. rotary, of wet sanden)