Hij is er eindelijk uit.
Voor dat je daar aan begint, moet je de standaard inbouw motorhoogte aftekenen.
Als je de motor 9cm laat zakken, kan de onderste en linkerschroef eruit.
Als je de motor 2cm boven de standaard motorhoogte omhoog zet, kan je de steun
tegen het uurwerk er uit wringen.
Ik heb de steek as niet los gemaakt, op de handleiding staat dat wel.
De fout die ik gemaakt heb is, tijdens het losdraaien moet je er voor zorgen, dat de steun niet
naar onder afvalt en klem komt te zitten.
Dus zorg er voor dat hij op zijn plaats blijft zitten (eventueel stukje hout tussen steun en spatbord)
Als men de handleiding leest moet men ze helemaal lezen (uitbouwen, montageoverzicht en inbouwen)
De reden daarvoor is, dat de steun in de uitbouw handleiding je doorstuurt naar het montageoverzicht.
En daar staat de steun met maar 1 bout afgebeeld in plaats van 3.
Als je dan naar de inbouw handleiding gaat, staat de steun duidelijk met 3 bouten afgebeeld.
En ook de aandraai volgorde.