michelangelo
Senior Member
Dat vocht in het center remlicht is dat ook condens? Heb zelfde probleem.
Wat staat ie er weer mooi bij, btw... Mooie kleur he?
Wat staat ie er weer mooi bij, btw... Mooie kleur he?
Tja. Nou. Dat ligt aan de garantie afdeling. kort door de bocht; als de reparatie te duur word (voorbeeld, versnellingsbak stuk) dan willen ze het zelf doen om de kosten voor hún lager te houden.. vind ik niet fair, vanuit zakelijk oogpunt snap ik het, maar de auto is (in mijn geval) verkocht dat ik bij problemen ”gewoon naar een dealer in de buurt” kan. Tja, dan moeten ze niet gaan mauwen verder vind ik dan. En anders regelen ze maar transport, heen en terug. Maar ik vermoed dat als t daar op aan komt dat ze dat allemaal niet willen.Heb mijne ook bij Vallei gekocht, woon er ook niet echt in de buurt (Maastricht). Dus hoop dat ik geen probleem ga krijgen waarvan ze verwachten dat ik tot aan Nijmegen kom.
- Vocht achterlicht links
- Vocht derde remlicht (vonden zij ook veel)
- Storing parkeersensoren (het gedeelte wat het piepende geluid veroorzaakt werkt soms niet)
- Melding langdurig motordraaien staat ook op de agenda; kijken of een software update van het motormanagement systeem uitkomst bied. Storing overigens niet meer gezien maar zit er uiteraard nog wel.