peterrapid
Forumguru
Die Xenon is een must, maakt een heel verschil uit van uitzicht, zonder die Xenon had ik anders geen O3 gekocht.
Ja, zoals gezegd een misser. Het was of een elegance BL met schakel, of een ambtion BL met dsg. Ergens moest ik een lijn trekken. De vorige twee auto's hadden wel xenon.Standaardlampen op de O3 zijn idd echt niet mooi... Ben blij dat ik xenon heb
Blijf nog de vraag waarom de versies zonder xenon / met halogeen geen LED's voor hebben.... Design misser denk ik.
Formeel juist, in de praktijk is het geen probleem.Bij een Fabia II is het volgens de APK regels afkeur. Dat komt omdat bij de Fabia ook de stadslichten gaan branden en dat mag niet.
Lekker generaliserend bezig jij, spreek lekker voor jezelf.Sinds het LED spektakel is ingezet door Audi zijn er volgens mij nog nooit zoveel vinkjes achter de xenon optie gezet.
En wees eerlijk, die halo-units zijn zo bizar lelijk dat ze alleen door 'mijn-auto-is-slechts-een-vervoersmiddel'-figuren niet worden geupgrade.
Het kán natuurlijk als een geintje bedoeld geweest zijn - maar dat is tot nu toe nog niet gebleken (kan nog komen natuurlijk...).En wees eerlijk, die halo-units zijn zo bizar lelijk dat ze alleen door 'mijn-auto-is-slechts-een-vervoersmiddel'-figuren niet worden geupgrade.
wat bedoel je dan juist? de opstelling of de grootte van de ledlichten?die lelijke uitvoering van die LED verlichting aan de voorzijde
voila,Leuk he dat smaken verschillen :-)
Beide. Het geeft zo'n loom aangezicht aan die best wel pittige smoel van de Octavia. Maar on-topic: De achterlichten heb ik bij de DRL's aangezet. Altijd handig die VCDS tools.wat bedoel je dan juist? de opstelling of de grootte van de ledlichten?