Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind die led-stripjes zo ongelofelijk lelijk........... en heb dus ook geen euro hieraan uitgegeven. Leuk he dat smaken verschillen :-)
Ik hou mijn Metal Grey O3 met halogeen lampjes origineel door hem niet te verlagen.En gelukkig, smaken verschillen, anders reden we allemaal in een Metal Grey O3 met halogeen lampjes
...Als de carrosserie ook nog eens gespoten is in één van de vele grijstinten....
Die eis is er niet (vraag me af hoe je daar bij komt) en heeft v.z.i.w. ook nooit bestaan. Sterker nog, volgens mij is het bij nieuwe auto's momenteel verplicht dat de achterlichten meebranden met de dagrijlichten.En dan die inrichtingseis dat achterlichten niet mogen branden in combinatie met dagrijlichten.
Die "inrichtingseis" heeft zelfs nooit bestaan!En dan die inrichtingseis dat achterlichten niet mogen branden in combinatie met dagrijlichten
Ik mag toch hopen dat je bij (opkomende) mist wél je dimlicht aan doet en niet met alleen de DRL blijft rijden?Zeker in geval van mist springen de achterlichten niet automatisch aan
TUURlijk nietIk mag toch hopen dat je bij (opkomende) mist wél je dimlicht aan doet
Reuze handig voor je tegenliggers, hè...de achterlichten branden nu toch OOK