Kom je aan die snelheid wel toe op provinciale wegen??
Daar heb je wél tegenliggers, in tegenstelling tot op de snelweg, dus daar is goede verlichting aan de voorkant om gezien te worden nog veel belangrijker dan op de snelweg...
Daarom is die snelwegverlichting (die aangaat boven de 140 km/h) ook zo debiel. Gelukkig kun je die via VCDS (dus niet via de maxidot) eenvoudig uitzetten.Kom je aan die snelheid wel toe op provinciale wegen??
Daar heb je wél tegenliggers, in tegenstelling tot op de snelweg, dus daar is goede verlichting aan de voorkant om gezien te worden nog veel belangrijker dan op de snelweg...
Ik denk dat je eens goed moet kijken, want ik kan me niet voorstellen dat Skoda voor Frankrijk andere lampen monteert als voor de rest van de wereld.@ertromp ik heb in de mistlichten onderaan een lamp die dient als mistlicht en een breedtestraler voor de bochtverlichting. Ik veronderstel dat het met een van die twee lampen moet lukken?
Dat is een onbekende voor mij.
In NL heb je op de O2 FL twee situaties:
Een unit waar alleen een mistlamp in zit die tevens als bochtverlichting bij gecodeerd kan worden
En
De situatie 1 unit waar een mistlamp in zit die tevens als bochtverlichting werkt en een apart dagrijlampje.
Een unit die een aparte mistlamp en lamp voor bochtverlichting heeft kennen we niet in NL
Post eens een foto hier van wat je hebt
Voor de O3 is aparte coding om alleen de achterlichten te laten branden icm DRL dus zinder kentekenverlichting