Heb je dat leder om je stoelen laten zetten of andere stoelen?
Om de originele stoelen, -hoofsteunen, -armsteun, achterbank.
Hoe doe je dit met de leasemij? Weten die het?
Ja uiteraard. Dat leer zit ook in m'n maandelijkse leasetermijn.
Hoe doe je dit over een paar jaar?
Gewoon, auto inleveren en jullie vertellen waar 'ie te koop staat
En een Superb Combi bestellen waar ik wederom leer in laat zetten.
Volgens mij begrepen jullie één ding niet: ik wilde leer in mijn auto. Dat kan òf af fabriek a raison van dik 2000 euro, òf af-dealer (die het dus aan AutoRAS heeft uitbesteed)
De nadelen van af-fabriek: je moet het leer nemen zoals het is. En dat is nogal strak om de stoelen zittend leer. En aangezien het er af-fabriek op zit, telt het mee in mijn fiscale bijtelling.
De voordelen van af-dealer: ik kies zelf de leersoort uit, en de kleur. En bepaal zelf wat waar plooit. Zo zitten de randen van mijn leer redelijk strak, en zijn de zitvlakken heel lichtjes geplooid. Had ik leren randen en alcantara zitvlakken met een rood stikseltje gewild: had ook gekund.
AutoRAS monteert de leren hoezen zodra ze binnen zijn, in plaats van de standaard bekleding (ook hoezen hoor, maak je geen illusie) op je stoelen etc. En mijn fabrieksstoelverwarming bleef gewoon functioneel.
Ik ben, zoals al eerder geschreven, ook zonder afspraak binnengestapt op de dag dat ze aan mijn auto werkten. Gewoon, als test. Hartelijk ontvangen en natuurlijk mocht ik in de werkplaats gaan kijken. En wat je dan ziet is vakmanschap.
En, ik betaal geen bijtelling over die 2000,- aan achteraf gemonteerd leer!
Duidelijk zo?