Het is voor VAG niet ongewoon dat het aan de achterkant beperkt blijft tot kleine wijzigingen aan de bumper en de achterlichtunits.de achterkant lijkt inderdaad op het huidige model, maar het lijkt me stug dat er niets aan veranderd.
Het is voor VAG niet ongewoon dat het aan de achterkant beperkt blijft tot kleine wijzigingen aan de bumper en de achterlichtunits.de achterkant lijkt inderdaad op het huidige model, maar het lijkt me stug dat er niets aan veranderd.
Het is voor VAG niet ongewoon dat het aan de achterkant beperkt blijft tot kleine wijzigingen aan de bumper en de achterlichtunits.
Deze foto's zijn nieuwer, koplampen lijken iets kleiner. Voor de rest kan ik niet echt veel verschillen ontdekken.Die foto's zijn al zo oud als ..... (vul maar in)
Deze foto's zijn nieuwer, koplampen lijken iets kleiner. Voor de rest kan ik niet echt veel verschillen ontdekken.
http://www.skodaoctavia.cz/SkodaAuto/OctaviaFacelift3.htm
De rode is een photoshop, dus de gok van de betreffende shopper wat het misschien gaat worden.er is een duidelijk verschil te zien in de twee foto's van de achterkant
De rode auto heeft nieuwe achterlichten, terwijl de zwarte auto de huidige lampen heeft.
ben toch benieuwd welke achterlichten er komen, er zal toch wel iets veranderen