Dus toch een facelift!

bat

Lid
de achterkant lijkt inderdaad op het huidige model, maar het lijkt me stug dat er niets aan veranderd.
Het is voor VAG niet ongewoon dat het aan de achterkant beperkt blijft tot kleine wijzigingen aan de bumper en de achterlichtunits.

GentseGast

Nieuw lid
:489: Eindelijk een Octavia zonder lelijke stootstrips? Ik zie toch geen zwart rubber op de achterbumper.

LenK

Forumguru
Even samenvatten:

Exterieur wijzigingen

- Grille
- Koplampen
- Mistlampen vóór
- Spiegels
- Bumpers
- Antenne

bat

Lid
er is een duidelijk verschil te zien in de twee foto's van de achterkant

De rode auto heeft nieuwe achterlichten, terwijl de zwarte auto de huidige lampen heeft.
ben toch benieuwd welke achterlichten er komen, er zal toch wel iets veranderen
De rode is een photoshop, dus de gok van de betreffende shopper wat het misschien gaat worden.

In de praktijk blijft het afwachten, maar doorgaans verandert er in ieder geval wel iets aan de units. Kan ook subtiel zijn, iets ander patroontje in de 'glazen', of misschien LED.

Fabia

† In Memoriam
Volgens mijn dealer komt de facelift in december en gaat íe veel lijken op de nieuwe SuperB van voren.

Achtweg

Nieuw lid
Ik had dit inmiddels ook gehoord van de dealer bij ons, zal wel kloppen dan. Laat het wachten, tot einde jaar nota bene, de moeite waard zijn. De eerste post op dit topic is van 23 februari! Jeutje....

GentseGast

Nieuw lid
December 2008 (???), geduld is een schone deugd, zolang hij maar stootstrips in koetswerkkleur heeft !! :grin:

Bovenaan Onderaan