Lekker verhaal weer. Ik was juist zo blij met het 3-Spaaks stuurwiel. Gaat de prijs van het pakket natuurlijk nog wel omlaag.......Ook ik zit met vragen over het Dynamic pakket. Het is erg onduidelijk wat je nu precies krijgt vind ik. Hopelijk kan iemand mij helpen.
Vragen:
Onderstaand een berichtje van mijn dealer:
- Ik ben (helaas) bekend met onderrug problemen. Ik vraag me af of de lengte van de zitting van de sportstoel langer is dan de originele stoel?
- Zit er ook een verstelbare lendensteun in?
- Op de foto in dit topic lijkt het alsof de hoofdsteun geïntegreerd is in de stoel. Zitten deze hoofdsteunen niet in de stoel met de gebruikelijke 2 metalen pijpjes? (om de hoofdsteunen hoger/lager te zetten)
Wanneer u voor het ‘dynamic pakket’ kiest waar in de prijslijst benoemd staat dat een 3-spaaks stuurwiel erbij hoort zal deze alsnog geleverd worden met een 4-spaaks stuurwiel inclusief flippers. Zojuist telefonisch contact gehad met de importeur en geeft aan dat het een foutje is in de prijslijst. Bij het nieuwe model is 3-spaaks niet leverbaar en zal ook het ‘dynamic pakket’ met een 4-spaaks geleverd worden.
Dus het stuur vervalt in het Dynamic pakket. De flippers zijn benoemd omdat ik een DSG automaat ga bestellen.
4-spaaks i.p.v. 3-spaaks in het dynamic pakket, geen chromen dakrails als optie, B-style gapende kier, veel te summiere informatie over opties/pakketten, etc.
Goh... die O3 lijkt wel een zo'n verrassings-ei.
Wat ik laatst ook al zei: "...ben benieuwd wat ik straks krijg...". Pfff... Voor mij een leasert maar privé zou ik hier aardig de schurft in krijgen...
Privérijders kopen geen auto die nog maar een paar weken op de markt is...Pfff... Voor mij een leasert maar privé zou ik hier aardig de schurft in krijgen...
Nu beledig je mij (en wellicht anderen ook) hoor...Privérijders (die nadenken) kopen geen auto die nog maar een paar weken op de markt is...
Dat was niet de bedoeling, maar bij de meeste merken blijft het helaas een feit dat er in het begin veel kinderziektes zijn, en problemen/onduidelijkheden met opties en pakketten.
Ook ik zit met vragen over het Dynamic pakket. Het is erg onduidelijk wat je nu precies krijgt vind ik. Hopelijk kan iemand mij helpen.
Vragen:
- Ik ben (helaas) bekend met onderrug problemen. Ik vraag me af of de lengte van de zitting van de sportstoel langer is dan de originele stoel?
- Op de foto in dit topic lijkt het alsof de hoofdsteun geïntegreerd is in de stoel. Zitten deze hoofdsteunen niet in de stoel met de gebruikelijke 2 metalen pijpjes? (om de hoofdsteunen hoger/lager te zetten)
Ook ik zit met vragen over het Dynamic pakket. Het is erg onduidelijk wat je nu precies krijgt vind ik. Hopelijk kan iemand mij helpen.
Vragen:
Privérijders kopen geen auto die nog maar een paar weken op de markt is...
Normaliter wacht je eerst een paar jaar, zodat de kinderziektes er aardig uit zijn..
Als je in YouTube devolgende tekst intypt: "Skoda Octavia Combi (Skoda Genuine Accessories" (ja, dus accessoires verkeerd gespeld ), dan vind je een filmpje met daarin o.a. (de) sportstoelen, maar ook de/een dakspoiler...Heeft iemand enig idee hoe de spoiler er uitziet die in het Dynamic pakket zit?
Volgens de dealer zal het zoiets als bij de O2 zijn, zie foto. Echter zeker weten doen ze dat niet.
Wij vinden zonder mooier maar smaken verschillen natuurlijk. Je kan echter niet het Dynamic pakket zonder deze spoiler bestellen.
Dat wordt weer twitteren... :-)Mijn dealer weet niets van een 4-spaaks stuur op het Dynamic pakket, danwel over flippers op een DSG 4-spaaks. Van welke dealer komt deze info en waar heeft deze dealer de wijsheid vandaan?