Dennis Nijholt
Forumguru
mis alleen dan nog de vierpunts gordels voor die stoelen met geïntegreerde hoofdsteunen.
We wachten af....Ook op Skoda Twitter staat dat de hoofdsteunen geïntegreerd zijn In de sportstoelen, en dat de stoelen in 2 kleuren verkrijgbaar zouden zijn...
Vreemd.., zoals al eerder ergens gemeld staat in de handleiding (op pag.73) "Let op
■ Bij de sportstoelen zijn de hoofdsteunen in de rugleuningen van de voorstoelen geïntegreerd. Deze hoofdsteunen kunnen niet in hoogte worden versteld of wor- den uitgebouwd."
Hartelijk dank CoesDoesDie kun je Hier downloaden, daar staan ook de handleidingen voor de radio's en navigatie systemen. Er is (in ieder geval voor de iPad) ook een app waar je de handleiding in kunt downloaden.
Ik vind dat altijd best genant als ik bij een dealer ben en er meer van weet dan zij. En dat is meestal het geval.
Ik vind dat altijd best genant als ik bij een dealer ben en er meer van weet dan zij. En dat is meestal het geval.
Hoi,
Ik moet deze week mijn keuze maken voor me auto. Het wordt een Octavia III Combi 2.0TDI Business Elegance. Dat is zeker alleen wel of geen Dymanic pakket wegens het volgende;
Als het Dymanic pakket gekozen wordt behoud je dan de stoelverwarming? Ik kan dit zo nergens terug vinden dat het er niet meer op zit. ::
Wellicht dat 1 van jullie dit weet?
Grt