Dynamic pakket en stoelverwarming

filas

Lid
@CoesDoes ik heb nog niets gehoord vd dealer of lm dat de combinatie dynamic en functie niet kan. Vind ik persoonlijk ook vreemd, omdat beiden over n compleet andere kan vd auto gaan. Dynamic voorkant en buitenkant, en functie achterkant. Zie het verband tussen beide niet.

filas

Lid
Af fabriek is Alcantara € 1.290,-. Leer Achteraf is € 1.745,-. Alcantara achteraf is dus € 2.195,-.
Genoemde bedragen zijn officiele bedragen via de dealer (incl. marge dealer), en niet zelf geregeld via een leerinbouwtoko.

Rick

Senior Member
@CoesDoes ik heb nog niets gehoord vd dealer of lm dat de combinatie dynamic en functie niet kan. Vind ik persoonlijk ook vreemd, omdat beiden over n compleet andere kan vd auto gaan. Dynamic voorkant en buitenkant, en functie achterkant. Zie het verband tussen beide niet.
Filas vreemd is waar maar heeft te maken dat je met dynamic bekleedde achterbank niet samengaat met het vanuit de achterklep neerklappen van die achterbank. Zoek even in dit forum is al veel over geschreven en iedereen heeft bericht gehad van de dealer dat dit uiteindelijk niet bleek te kunnen.

CoesDoes

Forumguru
@filas zoals @Rick zegt gaat het inderdaad blijkbaar om de vanuit de achterbak neerklapbare achterbank die niet mogelijk is icm het Dynamic pakket, hoe het precies zit weet ik ook niet, maar iedereen met die combinatie is gevraagd om voor één van de twee te kiezen...
(De dealers weten blijkbaar ook niet altijd alles, de gecombineerde kennis op dit forum is meestal groter dan die van een willekeurige dealer.. :D

Nelissuh

Actief lid
@filas zoals @Rick zegt gaat het inderdaad blijkbaar om de vanuit de achterbak neerklapbare achterbank die niet mogelijk is icm het Dynamic pakket, hoe het precies zit weet ik ook niet, maar iedereen met die combinatie is gevraagd om voor één van de twee te kiezen...
(De dealers weten blijkbaar ook niet altijd alles, de gecombineerde kennis op dit forum is meestal groter dan die van een willekeurige dealer.. :D

Juist, en om het dan helemaal vreemd te maken: De RS wordt standaard geleverd met vanuit bagageruimte neerklapbare achterbank... Je zou toch verwachten dat (het binnenwerk van) de RS en Dynamic achterbank sterk overeen zouden komen.

CoesDoes

Forumguru
Dat wist ik nog niet, dat maakt het inderdaad nog een stukje vreemder..
Gelukkig hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken aangezien mijn auto al af is ;)

Laatst bewerkt:

rtwee

Senior Member
Juist, en om het dan helemaal vreemd te maken: De RS wordt standaard geleverd met vanuit bagageruimte neerklapbare achterbank... Je zou toch verwachten dat (het binnenwerk van) de RS en Dynamic achterbank sterk overeen zouden komen.

Om dat nog eens aan te vullen... de RS heeft ook lederen sportstoelen..... wat weer niet kan af-fabriek icm het dynamiek pakket..

Oogje

Senior Member
Ik kon geen leer bestellen op de sportstoelen.. dat zou idd achteraf moeten gaf de dealer aan..
Het leer, ook via de dealer, zou sowieso achteraf gaan. Het enige dat er op lijkt dat af fabriek geleverd kan worden is Alcantara, maar dat gaat dus niet samen met de sportstoelen.
En als je via de leasemij leer neemt, ben je nagenoeg altijd goedkoper uit dan via de dealer. Bij mij scheelt het 800 euro (dealer offreerde 1850 euro, leasemij heeft geregeld voor 1050 euro).

Flem_nl

Forumguru
Net m'n dealer gesproken. Heeft de eerste met dynamic pakket binnen gehad. Er zit GEEN grotere spoiler op en de hoofdsteunen zijn NIET verstelbaar. Stoel is een geheel. Daarnaast zijn de DSG versies met dynamic die recent gemaakt zijn NIET voorzien van flippers. Iedereen die nu z'n auto besteld kan dit nu wel als optie nemen.

Majefloti

Forumguru
Net m'n dealer gesproken. Heeft de eerste met dynamic pakket binnen gehad. Er zit GEEN grotere spoiler op en de hoofdsteunen zijn NIET verstelbaar. Stoel is een geheel. Daarnaast zijn de DSG versies met dynamic die recent gemaakt zijn NIET voorzien van flippers. Iedereen die nu z'n auto besteld kan dit nu wel als optie nemen.
Kijk, dit zijn duidelijke berichten! behalve de 'standaard' spoiler, typisch gevalletje van gemiste kans skoda!

Bovenaan Onderaan