Dynamic pakket en stoelverwarming

filas

Lid
Ik heb deze week inderdaad te horen gekregen dat het Dynamic pakket niet samen gaat met het functie pakket. In de nieuwe prijslijst staat dit nu ook vermeld. Ik begrijp echt niet waarom dit niet samen gaat. Er staan overigens meer combinaties die niet kunnen waar ik vraagtekens bij zet,waarom die niet samen kunnen omdat die naar mijn mening niets met elkaar te maken hebben.

Ik ga het functie pakket laten vervallen, maar wil daarvoor in de plaats los de 220V aansluiting bestellen, maar in de prijslijst staat er nog geen prijs van. Heeft iemand anders deze optie ook los besteld? Indien ja, wat is de prijs die je betaald voor de losse 220V aansluiting?

CoesDoes

Forumguru
@filas, het heeft blijkbaar te maken met het remote neerklappen van de achterbank van het Dynamic pakket. Een klein detail anders kan er al voor zorgen dat het niet soepel werkt, maar ik weet op nog niet wat het precies is.

D_R1978

Senior Member
Ik ga het functie pakket laten vervallen, maar wil daarvoor in de plaats los de 220V aansluiting bestellen, maar in de prijslijst staat er nog geen prijs van. Heeft iemand anders deze optie ook los besteld? Indien ja, wat is de prijs die je betaald voor de losse 220V aansluiting?
Zelfde beslissing genomen, maar prijs van de losse 220V aansluiting blijft vooralsnog een vraagteken.

Rick

Senior Member
Bij kreijnewebshop.nl kost ie € 199 (link plakken lukt even niet)? Weet niet in hoeverre dit origineel is.

filas

Lid
Als de prijs onbekend blift dan zal dat ook wel gevolgen hebben voor de levertijd. Want dan zal het nog wel niet origineel verkrijgbaar zijn. Waarom duurt het anders zo lang om een prijs vast te stellen. :(

Emil Verwoerd

Nieuw lid
Vandaag in de Meern even kunnen proefzitten in de dynamic stoelen. Deze zaten voor mij een stuk beter. Namelijk meer steun in de rug. Een iets krappere zit waardoor je wat strakker zit in de stoel. En het belangrijkste in de normale stoelen zit met mijn lengte de hoofdsteunen precies in mijn nek en doordat ze schuin staan belast dat mijn nek en dat is met de dynamic stoelen niet het geval.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4

Flem_nl

Forumguru
Vandaag in de Meern even kunnen proefzitten in de dynamic stoelen. Deze zaten voor mij een stuk beter. Namelijk meer steun in de rug. Een iets krappere zit waardoor je wat strakker zit in de stoel. En het belangrijkste in de normale stoelen zit met mijn lengte de hoofdsteunen precies in mijn nek en doordat ze schuin staan belast dat mijn nek en dat is met de dynamic stoelen niet het geval.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4
Kortom, vinkje gezet in optielijst! :-)

Flem_nl

Forumguru
Begreep vandaag van de dealer dat PON de prijslijst gaat aanpassen ivm de achterspoiler voor de combi in het dynamicpakket. Kortom het ontbreken ervan. De verlengde daklijn is wat het betreft de spoiler en er komt geen andere op. Dus elke combi heeft het al... :-s

Majefloti

Forumguru
:thumbsup: Bij mij duurde het afleveren wat langer, maar ik wilde er ook de tijd voor nemen, helaas vond de bank dat ook waardoor het nog een stuk langer duurde...
Begrijp dat je privé rijdt, ik lease dus gelukkig geen vertragend risico. In eerste instantie zou aflevering volgende week donderdag zijn. Na een vriendelijk verzoekje vervroegd naar vrijdag. Anderhalf uur moet lukken Coesdoes dan dan rap die dieselkabouters aan het werk zetten icm een lekker muziekje :tegek:

CoesDoes

Forumguru
Dat klopt @Majefloti, ik rij hem inderdaad privé, dus wilde zeker geen verplichtingen waardoor de aflevering een 'haastklus' zou kunnen worden. Anderhalf uur moet zeker kunnen, vooral omdat de administratie al rond is. (Bij mij moest er bij nog iemand naar het postkantoor om de auto over te schrijven..)
Daarnaast ben je er zelf bij om te bepalen hoe uitgebreid je de instructie wil hebben ;)

Misschien moet ik vrijdag rond 10:00 wel even bij de Gamma zijn, moet alleen nog even bedenken wat ik daar zou moeten kopen... :pieker:

rdrummen

Senior Member
Begreep vandaag van de dealer dat PON de prijslijst gaat aanpassen ivm de achterspoiler voor de combi in het dynamicpakket. Kortom het ontbreken ervan. De verlengde daklijn is wat het betreft de spoiler en er komt geen andere op. Dus elke combi heeft het al... :-s
Interessant, bedankt voor het melden. Dan ben ik benieuwd wat dat betekent voor lopende bestellingen, en voor reeds geleverde auto's met Dynamic-pakket.

Bovenaan Onderaan