Dynamic pakket en stoelverwarming

thekawa

Forumguru
Net m'n dealer gesproken. Heeft de eerste met dynamic pakket binnen gehad. Er zit GEEN grotere spoiler op en de hoofdsteunen zijn NIET verstelbaar. Stoel is een geheel. Daarnaast zijn de DSG versies met dynamic die recent gemaakt zijn NIET voorzien van flippers. Iedereen die nu z'n auto besteld kan dit nu wel als optie nemen.

thnx voor de info.
stoel heeft nog wel lendensteun? hoogte en laagte? gaat de stoel nog steeds laag?
Kan jij navragen wat de optie code en prijs dan is voor de flippers achteraf? (wel bijzonder hor die verschillen... bv dsg+telefoonmodule dan wel..raar)
 

Rick

Senior Member
Jammer dat de flippers er niet op zitten. Ik ben bang dat als je die icm het dynamic pakket pakket, je ongetwijfeld de volle lading mag betalen terwijl je het 3-spaaks stuur al hebt.
 

Flem_nl

Forumguru
Jammer dat de flippers er niet op zitten. Ik ben bang dat als je die icm het dynamic pakket pakket, je ongetwijfeld de volle lading mag betalen terwijl je het 3-spaaks stuur al hebt.
Is idd jammer. Maar moet toegeven dat ik ze niet heel erg ga missen. Heb ze nu al ruim 3 jaar op mn Golf en in de tijd amper (behalve voor de lol eens proberen) gebruikt! Was leuk geweest als ze er op hadden gezeten, maar helaas!
 

CoesDoes

Forumguru
Of je flippers gebruiken voor een spelletje flipperen op je MFDisplay :thumbsup:
:maakmegek:
Daar kunnen ze vast nog wel tegen, het wordt lastiger als je ze gaat gebruiken voor de klassieker summer games op je Columbus scherm, denk dat de flippers dan vrij snel stuk zouden zijn. :D
 

Flem_nl

Forumguru
:maakmegek:
Daar kunnen ze vast nog wel tegen, het wordt lastiger als je ze gaat gebruiken voor de klassieker summer games op je Columbus scherm, denk dat de flippers dan vrij snel stuk zouden zijn. :D
Gewoon Tetris. En dan de claxon om het steentje te laten vallen...:D
 

Herman Janssens

Senior Member
Ik vind deze stoelen op de foto erg veel overeenkomen met de comfort (leder, elec verstelbaar en verwarmd) stoelen uit onze SuperB. Zitten voor zowel mijn vrostoelen? 65kg als mijzelf, 110kg, perfect. Ik zie niet waarom die sportstoelen zouden moeten heten.
Ik vind de sportstoelen op het eerste gezicht ook de naam sportstoelen niet waardig. Ik vind het zelfs een nadeel dat de hoofdsteunen niet verstelbaar zijn. Zijn ze elektrisch regelbaar zoals de normale stoele
 

Majefloti

Forumguru
Ik vind de sportstoelen op het eerste gezicht ook de naam sportstoelen niet waardig. Ik vind het zelfs een nadeel dat de hoofdsteunen niet verstelbaar zijn. Zijn ze elektrisch regelbaar zoals de normale stoele
Ik verstel nooit de hoofdsteun en het is eens wat anders dan anders. Ik vind ze erg gaaf ogen en zo te lezen zitten ze ook lekker. De standaard EBL stoelen vind ik te plat en de stof is te glad.
 

thekawa

Forumguru
ook ff gezeten. Vond ze wel beter zitten dan de elegance stoelen. Voor mijn idee hadden de dynamic stoelen nog wel dieper gemogen. Wel leuke detail de inkepingen aan de achterkant van de voorstoelen. Lendesteun is 'standaard'. Je draait deze in of uit. Niet in hoogte verstelbaar idg.

Nog even wat fotos gemaakt. Geeen idee waarom die krengen verkeerd uploaden, maar ze zijn te vinden bij de 'showroom'. Was er blijkbaar onderste boven van :)
 

TedVlemmings

Forumguru
Ik moet zeggen dat ik absoluut geen spijt het van het niet kiezen van het dynamic pakket. Ik vind de stoelen er niet uitzien, oudbollige lijntjes partroon, niet verstelbaar, grauw en te 'onsjiek' voor een sjieke auto.
 

Canon-Eye

Forumguru
Het lijken voor mij op het eerste gezicht meer van die managersburostoelen.

Verder vrees ik dat er voor de achterbankzitters weinig zicht naar voren overblijft?
 

CDK

Forumguru
Ik moet zeggen dat ik absoluut geen spijt het van het niet kiezen van het dynamic pakket. Ik vind de stoelen er niet uitzien, oudbollige lijntjes partroon, niet verstelbaar, grauw en te 'onsjiek' voor een sjieke auto.
Het model is best ok, maar dat saaie streepje.... ik hoop dat het in real life beter uit ziet, foto's hebben vaak een vertekend beeld, dat is in mijn auto ook het geval.
 

leonpard

Actief lid
ook ff gezeten. Vond ze wel beter zitten dan de elegance stoelen. Voor mijn idee hadden de dynamic stoelen nog wel dieper gemogen. Wel leuke detail de inkepingen aan de achterkant van de voorstoelen. Lendesteun is 'standaard'. Je draait deze in of uit. Niet in hoogte verstelbaar idg.

@thekawa wat bedoel je precies met: niet in hoogte verstelbaar? Bedoel je hele stoel of alleen de lendesteun. Aan de zijkant zie ik toch een hendel voor hoogteverstelling van de stoel?

 

thekawa

Forumguru
@thekawa wat bedoel je precies met: niet in hoogte verstelbaar? Bedoel je hele stoel of alleen de lendesteun. Aan de zijkant zie ik toch een hendel voor hoogteverstelling van de stoel?


stoel is idd gewoon in hoogte verstelbaar.
Ik bedoelde idd de lendesteun. Mn huidige auto kan de lendesteun in 'dikte' maar ook in hoogte ingesteld worden.
 

CoesDoes

Forumguru
Het model is best ok, maar dat saaie streepje.... ik hoop dat het in real life beter uit ziet, foto's hebben vaak een vertekend beeld, dat is in mijn auto ook het geval.
Ik heb me eigenlijk helemaal niet in de patronen op de stoffen verdiept, maar ik zal het zien en je kunt het de 28e zelf beoordelen!
Het Dynamic was tevens de enige manier om het 3-spaaks stuur te krijgen en er zitten ook nog instap sierlijsten bij, alles bij elkaar vond (en vind) ik het een mooi pakket
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
De stoelen leer alcantara in de folder zien er ook heel mooi uit. Wat betreft de sportstoelen jammer dat er niet zon uitschuifbare ondersteuning voor de bovenbenen is. Maar goed waar hebben jullie proef gezeten? Is de stoel ook geschikt voor wat bredere mens. Normaal niet.
 
De stoelen leer alcantara in de folder zien er ook heel mooi uit. Wat betreft de sportstoelen jammer dat er niet zon uitschuifbare ondersteuning voor de bovenbenen is. Maar goed waar hebben jullie proef gezeten? Is de stoel ook geschikt voor wat bredere mens. Normaal niet.
 

CoesDoes

Forumguru
De stoelen leer alcantara in de folder zien er ook heel mooi uit. Wat betreft de sportstoelen jammer dat er niet zon uitschuifbare ondersteuning voor de bovenbenen is. Maar goed waar hebben jullie proef gezeten? Is de stoel ook geschikt voor wat bredere mens. Normaal niet.
Ik heb nog niet proefgezeten, dat heeft @Maik voor me gedaan (in mijn auto, die nog bij de dealer staat... :maakmegek: ) Ik hoop dat ze wel geschikt zijn voor de wat bredere mens aangezien ik anders nog een "uitdaging" heb... :shutup:
 

Flem_nl

Forumguru
Ik heb nog niet proefgezeten, dat heeft @Maik voor me gedaan (in mijn auto, die nog bij de dealer staat... :maakmegek: ) Ik hoop dat ze wel geschikt zijn voor de wat bredere mens aangezien ik anders nog een "uitdaging" heb... :shutup:
Wees niet bang, gaat echt passen! Zelf mijn voluptueuze derriere paste erin bij het proefzitten! ;)
 
Bovenaan Onderaan