Dynamic pakket en stoelverwarming

VR46

Lid
Vreemd, mij werd enige tijd geleden verteld dat die combinatie absoluut niet besteld kon worden.
Dynamic-pakket zou alleen kunnen met de bijbehorende stoffen bekleding, niet met leer/alcantara.
Ik hoor graag als je daar meer (nieuwe) info over zou hebben.
Gisteren te horen gekregen dat het toch niet kan, balen
 

gkoeslag

Nieuw lid
Privérijders kopen geen auto die nog maar een paar weken op de markt is...
Normaliter wacht je eerst een paar jaar, zodat de kinderziektes er aardig uit zijn. Zeker in het geval van de O3, waarbij het ook nog eens om een compleet nieuwe platform gaat en bijna allemaal nieuwe of vernieuwde motoren.
Ik heb niet voor niets mijn S2 pas in augustus 2011 gekocht. De sedan was toen drie jaar op de markt, en de combi ongeveer anderhalf. Dat heeft mij een hele rij kinderziektes gescheeld.

Wat een regelrechte onzin!!! Ik heb meerdere malen een auto uit de "folder" besteld (een Octavia uit 2001(facelift) en de huidige Ford focus), en deze zijn me geen van allen tegen gevallen, en daar zaten ook zeker geen kinderziektes in!
 

rdrummen

Senior Member
Heb dynamic pakket incl. leer achteraf.... Heb hopelijk binnen een week foto's.....
Ok, ben dan benieuwd naar de foto's. Weet je soms al of je een (andere) dakspoiler bij het Dynamic-pakket hebt gekregen?
Daar ben ik (en velen met mij) heel benieuwd naar!
Maak ook daar dan even wat foto's van a.u.b.
 

filas

Lid
Dynamic en leer (Alcantara) is af fabriek niet mogelijk. Vandaar dat ik het achteraf heb besteld. Is in absoluut bedrag duurder dan af fabriek, maar doordat het niet in de bijtelling zit onder de streep net zo duur.




In bestelling:
Skoda Octavia III Combi ELB 1.6 TDI DSG: Black Magic Pearl / 18" Alaris / Dynamic pakket / Zwart Alcantara Leer achteraf / Functie pakket / Panorama dak / Elektrische achterklep / Sunset / Driving mode assistant / Trekhaak vast / Geen type-/motoraanduiding en luxe kentekenplaten.

Besteld: 15 augustus

Verwachte leverdatum: 6 december
 

Flem_nl

Forumguru
Ok, ben dan benieuwd naar de foto's. Weet je soms al of je een (andere) dakspoiler bij het Dynamic-pakket hebt gekregen?
Daar ben ik (en velen met mij) heel benieuwd naar!
Maak ook daar dan even wat foto's van a.u.b.
De demo auto vd dealer is iets eerder binnen dan die van mij wegens het leer. Zodra die van hen binnen is belt de dealer zodat ik kan kijken hoe dynamic pakket er uit ziet. Volgens hem is het WEL de achterspoiler van de RS op de combi!!! Hoop het van harte...
 

rtwee

Senior Member
De demo auto vd dealer is iets eerder binnen dan die van mij wegens het leer. Zodra die van hen binnen is belt de dealer zodat ik kan kijken hoe dynamic pakket er uit ziet. Volgens hem is het WEL de achterspoiler van de RS op de combi!!! Hoop het van harte...

Ik heb exact dezelfde info van de dealer. Zowel de stoelen als de spoiler van het dynamic pakket komen rechtstreeks van de RS. Mijn wagen (combi) is afgelopen week gebouwd en volgende week in NL. Voor mijn dealer de 1e met een dynamic pakket. Hij zou me foto's sturen als hij er is.. ben erg benieuwd.
 

CoesDoes

Forumguru
Heb dynamic pakket incl. leer achteraf.... Heb hopelijk binnen een week foto's.....
Dynamic en leer (Alcantara) is af fabriek niet mogelijk. Vandaar dat ik het achteraf heb besteld. Is in absoluut bedrag duurder dan af fabriek, maar doordat het niet in de bijtelling zit onder de streep net zo duur.
Knap eigenlijk dat ze al weten hoe ze het leer moeten plaatsen terwijl nog niemand de stoelen heeft gezien, zouden ze bij de leerinbouwer al wel mallen hebben?
Wat is het absolute bedrag voor het leer achteraf?
 

CoesDoes

Forumguru
@filas de gegevens over je bestelling kun je misschien beter in je handtekening plaatsen, dan komen ze automatisch onder elke post (en hoef je het niet telkens zelf in te typen of plakken) ;)
 

Flem_nl

Forumguru
Knap eigenlijk dat ze al weten hoe ze het leer moeten plaatsen terwijl nog niemand de stoelen heeft gezien, zouden ze bij de leerinbouwer al wel mallen hebben?
Wat is het absolute bedrag voor het leer achteraf?
Kost nu €1800 en affabriek is het rond de 1400/1500. Dus idd iets duurder maar niet fiscaal belast!!!
 

filas

Lid
Knap eigenlijk dat ze al weten hoe ze het leer moeten plaatsen terwijl nog niemand de stoelen heeft gezien, zouden ze bij de leerinbouwer al wel mallen hebben?
Wat is het absolute bedrag voor het leer achteraf?

Achteraf kost het € 2.195,-
 

cali05

Forumguru
[quote="CoesDoes, post: 313135, member: 10836" Wat is het absolute bedrag voor het leer achteraf?[/quote]
ik betaal 1450 euro
 

CoesDoes

Forumguru
@filas Ook dat wordt weer een mooie auto! Zou alleen even navragen hoe het zit met de combinatie van Dynamic en Functiepakket, dat was namelijk niet mogelijk.

Iedereen bedankt voor alle prijsinfo, ik wacht nog even af hoe de standaard bekleding zich houdt (kan ik in de tussentijd proberen de spaarpot weer een beetje aan te vullen ;))
 
Bovenaan Onderaan