Gisteren te horen gekregen dat het toch niet kan, balenVreemd, mij werd enige tijd geleden verteld dat die combinatie absoluut niet besteld kon worden.
Dynamic-pakket zou alleen kunnen met de bijbehorende stoffen bekleding, niet met leer/alcantara.
Ik hoor graag als je daar meer (nieuwe) info over zou hebben.
Privérijders kopen geen auto die nog maar een paar weken op de markt is...
Normaliter wacht je eerst een paar jaar, zodat de kinderziektes er aardig uit zijn. Zeker in het geval van de O3, waarbij het ook nog eens om een compleet nieuwe platform gaat en bijna allemaal nieuwe of vernieuwde motoren.
Ik heb niet voor niets mijn S2 pas in augustus 2011 gekocht. De sedan was toen drie jaar op de markt, en de combi ongeveer anderhalf. Dat heeft mij een hele rij kinderziektes gescheeld.
Heb dynamic pakket incl. leer achteraf.... Heb hopelijk binnen een week foto's.....My off-topic 2 cents: Dynamic pakket en alcantara/leer kan niet samen besteld worden. Qua verwarming weet ik niet...
Ok, ben dan benieuwd naar de foto's. Weet je soms al of je een (andere) dakspoiler bij het Dynamic-pakket hebt gekregen?Heb dynamic pakket incl. leer achteraf.... Heb hopelijk binnen een week foto's.....
De demo auto vd dealer is iets eerder binnen dan die van mij wegens het leer. Zodra die van hen binnen is belt de dealer zodat ik kan kijken hoe dynamic pakket er uit ziet. Volgens hem is het WEL de achterspoiler van de RS op de combi!!! Hoop het van harte...Ok, ben dan benieuwd naar de foto's. Weet je soms al of je een (andere) dakspoiler bij het Dynamic-pakket hebt gekregen?
Daar ben ik (en velen met mij) heel benieuwd naar!
Maak ook daar dan even wat foto's van a.u.b.
De demo auto vd dealer is iets eerder binnen dan die van mij wegens het leer. Zodra die van hen binnen is belt de dealer zodat ik kan kijken hoe dynamic pakket er uit ziet. Volgens hem is het WEL de achterspoiler van de RS op de combi!!! Hoop het van harte...
Heb dynamic pakket incl. leer achteraf.... Heb hopelijk binnen een week foto's.....
Knap eigenlijk dat ze al weten hoe ze het leer moeten plaatsen terwijl nog niemand de stoelen heeft gezien, zouden ze bij de leerinbouwer al wel mallen hebben?Dynamic en leer (Alcantara) is af fabriek niet mogelijk. Vandaar dat ik het achteraf heb besteld. Is in absoluut bedrag duurder dan af fabriek, maar doordat het niet in de bijtelling zit onder de streep net zo duur.
Kost nu €1800 en affabriek is het rond de 1400/1500. Dus idd iets duurder maar niet fiscaal belast!!!Knap eigenlijk dat ze al weten hoe ze het leer moeten plaatsen terwijl nog niemand de stoelen heeft gezien, zouden ze bij de leerinbouwer al wel mallen hebben?
Wat is het absolute bedrag voor het leer achteraf?
Tja..., laat ik daar nou net niks aan hebben..Kost nu €1800 en affabriek is het rond de 1400/1500. Dus idd iets duurder maar niet fiscaal belast!!!
Tja... Verschil moet er zijn...Tja..., laat ik daar nou net niks aan hebben..
Gelukkig wel, anders zou het leven heel erg saai worden!Tja... Verschil moet er zijn...
Knap eigenlijk dat ze al weten hoe ze het leer moeten plaatsen terwijl nog niemand de stoelen heeft gezien, zouden ze bij de leerinbouwer al wel mallen hebben?
Wat is het absolute bedrag voor het leer achteraf?
Achteraf kost het € 2.195,-