Thnx Skoda liefhebber. De mijne is ook op vrijdag geproduceerd dus ik gok erop dat morgen jouw Schatje van de band rolt.Veel plezier morgen!
De stoelen leer alcantara in de folder zien er ook heel mooi uit. Wat betreft de sportstoelen jammer dat er niet zon uitschuifbare ondersteuning voor de bovenbenen is. Maar goed waar hebben jullie proef gezeten? Is de stoel ook geschikt voor wat bredere mens. Normaal niet.
Vraag me nu wel af of het neerklappen van de passagiersstoel wel mogelijk blijft..
4-spaaks i.p.v. 3-spaaks in het dynamic pakket, geen chromen dakrails als optie, B-style gapende kier, veel te summiere informatie over opties/pakketten, etc.
Is dit een normale gang van zaken bij Skoda? Ik begin bijna te twijfelen of ik op deze manier wel met een gerust hart een auto kan bestellen...
En dynamic pakket heeft driespaaksstuur! Die had ik toch echt net nog vast!Alu dakrails zijn standaard op de Elegance. Gapende kier? Ik zie alleen een minimaal strak naadje.
Verder ook opvallen dat hij aangeeft dat de lendesteun vergelijkbaar is met de normale stoelen, je zou toch verwachten dati dit iets beter zou zijn?