Ik probeer maximaal 1 x per jaar in de binnenstad te komenik hou ook wel van grote auto's de ruimte , maar in de binnenstad gebruik ik wel graag de Cuore van mijn vrouw
Jeetje zoveel ???Ik probeer maximaal 1 x per jaar in de binnenstad te komen
Ehm, ik wil niemand teleurstellen, maar waar lezen jullie dat hier de DQ500 (uit o.a. de Transporter) in komt? Persoonlijk denk ik dat hier de DQ380 of 381 in komt (waarover ik een tijdje geleden zelfs een speciaal topic heb geopend). Deze bak zit volgens mij in de Passat ook in de zware diesels en is geschikt voor 4WD.600Nm kan de DSG-7 DQ500 aan @Corné de Kluijver die in de Kodiaq blijkbaar komt
Zie ook bijgevoegde officiële data
Ehm, ik wil niemand teleurstellen, maar waar lezen jullie dat hier de DQ500 (uit o.a. de Transporter) in komt? Persoonlijk denk ik dat hier de DQ380 of 381 in komt (waarover ik een tijdje geleden zelfs een speciaal topic heb geopend). Deze bak zit volgens mij in de Passat ook in de zware diesels en is geschikt voor 4WD.
Sorry @Corné de Kluijver , maar dat gaat een uitdaging worden met je gewenste 600 Nm.
Met de auto is het zeer goed parkeren hier in de stad. Maar meestal op de fiets. Gratis parkeren en bewaakt is het dan.
R'dam is idd een drama. Enigste aangename plaats is de dealer (aan het Toepad).
Je hebt helemaal gelijk! In het filmpje bevestigt de "head of powertrains" inderdaad de komst van de DQ500. Maar hij zegt er wel expliciet bij dat deze bak in de diesels komt, welke bak er in de benzineuitvoeringen komt laat ie in het midden, maar daar verwacht ik deze bak niet.@andrehj, meerdere bronnen bevestigen het, waaronder de door @tha a aangehaalde "head of powertrains" Ik ben het met je eens dat het best opmerkelijk is dat Skoda deze bak mag plaatsen in de Kodiaq. Wellicht dat de compactheid ook heeft meegespeeld? Hij is namelijk kleiner als de tot nu toe gebruikte DSG 6 en 7 bakken. Ik heb werkelijk geen idee, maar ben er als potentiële koper wel blij mee
De 3e rij is optioneel. En klapt volledig weg in de vloer wanneer hij net nodig is.Leuke auto hoor!
Interessant ook die derde zit rij! Zit die vast of is deze ook tijdelijk in de schuur te plaatsen? Levert weer extra ruimte op als het nodig zou zijn
Ja Dat weet ik, zou mooi zijn als de derde rij volledig uit de auto kan i.p.v. opgeklapt. Scheelt toch behoorlijk wat ruimte lijkt mij. Opgeklapt is ook handig hoor.De 3e rij is optioneel. En klapt volledig weg in de vloer wanneer hij net nodig is.
Toch wel - je zou in plaats van de opgeklapte stoelen ook extra laadvolume onder het vloernivo kunnen hebben...Als hij in de vloer valt neemt het toch geen ruimte in beslag?
Dat heb je niet nodig met 720 liter toch?Toch wel - je zou in plaats van de opgeklapte stoelen ook extra laadvolume onder het vloernivo kunnen hebben...
Check t filmpje van autogefuhl maar........