Nou idd. Een 18" velg heeft meer rubber... potentieel kan de wang van dat rubber meer veren dus zou je ook nog eens eerder aan de grond zitten. (beetje overdreven)
Maar even voor de duidelijkheid dan wat klapt er? Klapt de auto met de neus op de grond of klapt ie op de vering?
Als hij met de neus op de grond zit dan zou juist minder wang ook minder kans geven dat dat gebeurt naar mijn mening. Als de klap uit de vering zelf komt dan lijkt me dat een montage issue.
Ik vind persoonlijk verlagen en verbreden altijd mooier staan, ongeacht de velgmaat. Het gaat uiteindelijk om de zichtbare ruimte rondom je banden en de uitlijning met het plaatwerk.Ziet zo'n verlaging er met 17" velgen ook een beetje uit ?
Foto's ? liefst met de Statos....
Voor welke variant ga je?Samen met de JD tuning van aanstaande donderdag is het daarna helemaal af.
Verlagen is inderdaad altijd een verbetering,Ziet zo'n verlaging er met 17" velgen ook een beetje uit ?