Rosinfield
† In Memoriam
Mozes Kriebel
schrijf je die over op naam van je knappe zus die nog in belgie woont en blijf je er zelf mee rijden....Nope, te duur voor me ne rs te rijden
Zit je nou samen met @Rosinfield die hele oogst weg te roken ???
Hoe hete ze ook alweer die met hem was getrouwd ?? Maria Jeuk ?Mozes Kriebel
Nee Maria Jeuk was met Jozef Jeuk.... Ik krijg er de kriebels vanHoe hete ze ook alweer die met hem was getrouwd ?? Maria Jeuk ?
schrijf je die over op naam van je knappe zus die nog in belgie woont en blijf je er zelf mee rijden....
Wij als ollanders kunnen je dan adviseren om eens een kop koffie te gaan drinken in de biologische koffieshop.en af en toe jullie plaatselijke horeca en handelaars sponseren
Ja het rijden is niet optimaal dan. Daarom heb ik dit keer meteen de dempers laten vervangen door op de Eibach's afgestemde exemplarenAlleen Eibach verlagen op de originele schokdempers is leuk om alleen te verlagen en voor de looks, maar om te rijden echt niet op elkaar afgestemd i.c.m. serieus extra kilo’s. Verlagen = 1, Rijden + balast = 2
Alleen Eibach verlagen op de originele schokdempers is leuk om alleen te verlagen en voor de looks, maar om te rijden echt niet op elkaar afgestemd i.c.m. serieus extra kilo’s. Verlagen = 1, Rijden + balast = 2